miercuri, 29 aprilie 2009

Asa si ? partea a 2-a

Vine 1 Mai bine NU imi pare :). Ca asa vreau eu, pentru ca nu plec nicaieri, pentru ca imi place sa observ spiritul de turma. Da sunt uracios, eu nu ma duc nicaieri, pentru ca sincer at this moment este o cheltuiala pe care nu o pot sustine si pentru ca am mai si auzit ca o sa fie vremea nasoala. Si este super sa vad cum unii se gandesc ce sa bage in bagajul lor cu destinatia Bulgaria iar altii se gandesc in ce hal sa se imbete pe litoralul autohton. Nici macar nu vreau sa aduc in discutie parvenitii care se vor duce in Mamaia cu masinile cumparate de mami si vor sparge pe pastile si liniute banii de la tati, si de sigur cazarea va fi platita din banii de la mami si tati - hai sa va bip. Si nu am facut aceasta remarca ca as fi invidios sau ceva de genul.
Comentariul meu este sustinut. Am aflat de un cunoscut ca urmeaza sa se casatoreasca cu o fata pe care de abia a cunoscut-o de cateva luni ( iubire mare mon cher, pana aici totul este ok ), dar el este genul de tip care conduce masina cumparata de tati, traieste in apartamentul cumparat de mami & tati, de cateva ori pe an se duce cu mami la cumparaturi din simplul considerent ca mami plateste. Cum poate cineva de genul asta sa fie destul de matur sa se casatoreasca, sa nu zic de avut copii ? Ca sa nu zic ca cea mai des dezamagire a lui este " Ba, numai mi-a dat si mie bip ala de tata nimic zilele astea ", om la aprox 26 de ani care se casatoreste.
Saptamana trecuta am avut parte de o iesire sociala la o bere care m-a amuzat cumplit. Discutii generale cum se face de obicei, unul dintre subiecte a fost despre masini si bla bla el si bla bla eu ( mai stiu si eu cate ceva ) la un moment dat am fost sincer cu omuletul si i-am spus ca eu nu am permis si nici masina, i-a picat fata, se vedea dezamagirea in ochii lui, iar eu exaltam. Ma bucur ca am fost inzestrat cu darul diplomatiei ca altfel l-as fi intrebat de ce deodata este asa dezamagit. Oare lipsa acestor doua lucruri ma face mai prost. o companie mai neplacuta ? nu cred, anyway el ramase dezamagit iar eu fericit.

La ora asta sunt la munca si nu am nici un chef dar trebuie, asa ca mai scriu o fraza aici mai fac un task :(. Cei mai tari aici cred ca sunt colegii cu laptop pt ca mainly au 2 monitoare iar pe unul dintre ele ruleaza un film sau un site de stiri sau vreun joc ceva. Eu ca fraierul ma enervez cand vad asta dar dupa aia realizez ca nu este problema mea. Ascult un minimal tampit si dau din cap de zici ca sunt un kid mentally chalenged, dar wtf eu sa ma simt bine nu ?

Revenind la frecusurile neuronului, de ceva zile imi pun o intrebare : cand este momentul potrivit sa spui ca te-ai indragostit ? invariabil raspunsul este atunci cand simti, dar problema este daca "jumatatea" considera ca te-ai grabit si ca nu ai cum deja ? aici sa va vad. Popular - medical spus, asta se numeste neimpartasirea sentimenetelor. Alta idee s-a iscat la varful sinapselor mele azi de dimineata cand imi beam cafeau cu EA ( scris cu litere mari pentru ca o respect nu pentru ca ar fi vreo sfintenie ce trebuie canonizata ) oare exista vreo reteta de succes cum ar trebui sa decurga o relatie sau este mai bine sa fim purtati de val ? bai sa mor daca stiu vreun exemplu de relatie perfecta si sa spun " ca ei trebuie sa facem ". Stiu exemple negative si zic eu ca alea sunt de cel mai mult ajutor.

Acum pot face o legatura intre munca si viata intima. De cand m-am angajat fara voia mea looseri de aici au reusit sa imi creeze o imagine de om care a fost cu einspe si este un nenorocit, de unde pana unde nu stiu. Sincer nu m-a deranjat si nici acum nu ma deranjeaza ca este bine ca lumea sa vorbeasca despre tine ( de bine - de rau, daca lumea vorbeste inseamna ca tu ca si individ contezi ) dar acum ma gndesc ca nu cumva imaginea mea sa afecteze relatia mea :(. Nasoala treaba cand trebuie sa suporti consecintele deciziilor si actiunilor tale prin judecata altora.

Am impresia ca uneori spun prea mult despre mine dar imediat trec in starea de " i have such a big ass that we can find a spot for anybody to kiss, intersted ? ".

Ma opresc aici din scris deoarece m-am plictisit si vreau sa ma duc sa fumez o tigara si pe drumul spre outside sa aud cel putin 5 persoane cum comenteaza cum ca as fi fitos ca am ochelarii de soare la ochi, BAI NENE IMI ESTE LENE SA II TIN IN MANA PANA IES AFARA si plus de asta la moajoritatea dintre ei ma pot uita scarbit fara sa isi dea seama ( misto chestie ). In loc de explicatia asta lunga de obicei le spun : " asa si ? "

Niciun comentariu: