luni, 4 mai 2009

cu cana de ceai


Cica am ceva de scris spune unul dintre cei 2 neuroni iar partenerul de plictiseala il contrazice, uite asa ma gasesc in fata unei noi dileme - de parca de asta aveam eu nevoie. Pana se elibereaza la baie sa ma duc la dus il voi asculta pe primul dupa care mai vedem ce se intampla.

Ieri eram din nou la cafeneau cu pricina si in fata se afla si un minunat bolid albastru ce valora mai mult de 100.000 euro si la volanul sau se sui un taran ce nu valora mai mult de 1 euro. Na proportie de invidiat. Si idiotul nostru cand sa plece isi zgarie minunata masinuta de o mult mai ieftina masinuta din fata. De parca ar fi fost un sarantoc omul a plecat fara nici o jena - ce nesimtit, ii scadem valoarea la 0,25 euro.

A fost 1 Mai si vremea a fost de cacat si astazi citeam presa si am gasit frumoasa suma produsa de litoralul nostru in aceste trei zile si anume 4 milioane de euro ( nu am pus cu zerouri ca nu cumva cineva ssa creada ca este o gresala ). Asta asa sa mai aud eu vreun cacat de necunoscator ca zice cum ca turismul nostru nu produce bani, hai pe bune.

Spre rusinea mea de abia astazi am descoperit " Carturesti " daca ai ceva in cap si vrei sa iti cumperi o carte sau un cd sau un ceai trebuie sa te duci acolo pentru ca spun cu bucurie dar si cu tristete ca este poate ultimul loc boem si civilizat in care iti poti achizitiona ceva de genul.

Am momente cand ma oftic atat de tare pe ai mei ca nu au facut si ei vreo 2-3 combinatii sa fie si baiatu lor copil de bani gata. In schimb baiatul lor pana la 24 de ani a schimbat mai multe meserii decat altii intr-o viata, are un salariu peste mediu intr-o companie multinationala, are abonament la sala, are un credit pentru inca 4 ani si vreo 4 luni, mai are si ceva rate pe la cardul ala misto de iti iei chestii in rate, are de recuperat datorii de la prieteni care sunt mai in cacao decat el. Oau acest baiat este un model de asa NU. Si uite asa craiul nostru s-a si indragostit mai nou cu toate ca era cel mai mare militant impotriva acestei nebunii. Si ar vrea sa ofere, si ar vrea sa se implice mai mult dar .... Si prietenii ii spun ca nu conteaza si ca ar trebui sa se implice, dar zici ca sunt batuti in cap nu vor s ainteleaga ca traim intr-o lume in care fara $$$ nu se poate. Uof mare dilema pe capul lui este ceva de genul " ma chinui sa nu ma chinui sa te chinui ".Revenim.
Super faza auzita astazi : ei doi = o relatie, el sta la ea, ea o conditie materiala relativ ok, el certat cu familia, el munceste din greu, si o iubeste, si munceste plecand cateva luni dupa care se in toarce si tot asa, ea : " cred ca ii voi da papucii ca asta ma trage in jos ". Bai nene ama ajuns atata de javre incat ne bip in ele de sentimente ??? Nu am cuvinte si persoana care mi-a povestit chestia asta este unul dintre acei prieteni care imi tine morala ca banii nu conteaza si ca sunt nebun.Na contradictie de zile mari, nu ?
Acum daca l-as avea in fata pe nenea ala " destept " care a spus " best things in life are for free " i-as sparge fata ca ala cu siguranta a fost un antisocial care traia in bula lui de sapun.

Si m-am luat cu vorba la telefon si am facut pe filozoful si am mai pus pe tava o frantura din fiinta mea si acum realizez ca de 1 ora puteam sa ma duc la baie si ma duc si sper ca apa va reusi sa limpezeasca si gandurile mele macar pentru o clipa in asa fel incat sa mai scriu un pic si sa imi permita sa adorm linistit.

Foarte tare, exact ca in filmele de groaza cand stau aia sub dus si arata la ce se gandesc. Am iesit de la dus si am pus de un ceai, deja miroase in toata casa - misto ceaiuri au la " Carturesti ". Acum ceaiul este lasat la infuzie - adica un fel de sauna la oameni :).
Asa, si cum stateam eu sub dusul fierbinte am realizat ca eu par cam frustrat de toata faza asta cu banii si ca ar cam trebui sa adopt o atitudine de mi-se rupe - promit sa incerc - sunt sigur ca nu voi reusi.
Pentru cine a urmarit blog-ul am avut la un moment dat un post legat de singuratate, si acolo mentiona de singuratatea in doi este ce mai de cacao, vreau neaparat aici sa aduc o completare ca atunci cand sentimentele nu sunt impartasite este la fel de cacao sau inseamna acelasi lucru ?

Buletin informativ pentru fete : pe lumea asta exista si baieti ok care vor sa fie alaturi de voi, sa va tina in brate , sa va ofere un trandafir, sa va sarute si sa va spuna sincer " te iubesc ". Incetati sa mai incadrati in categoria " barbatii este porci " orice barbat va apare in viata pentru ca o s ava bateti joc de cine nu trebuie. Acelasi lucru imi place sa cred ca este valabil si pentru barbati. Bai si ce ma oftic cand vad cum toti ca idiotii judeca orice nou inceput de relatie prin prisma relatilor trecute. trebuie inteles ca trecutul este facut sa invatam noi din greselile noastre in primul rand si mai apoi sa avem o capacitate de a discrene un suflet bun de unul rau. Ce face lumea ? compara, bip in ea de comparatie in bip de parca toti oamenii ar fi la fel si de parca am intalni acelsi tipar de oameni. Wake up ratati clipe de neuitat, indraznesc sa spun ca ratati poate chiar persoana aceea care va este predestinata. Nu este obligatoriu daca unul / una a fost nenorocit/curva ca si urmatorii/urmatoarele sa fie la fel si atunci hai sa ne bip pe ei ca oricum sunt cu totii la fel si mai devreme sau mai tarziu tot acolo se ajunge. Ce idiotenie crunta. Uffffff sa ma calmez ca imi simt vena dela tampla drepata cum s-a umflat un pic si aud cum apas din ce in ce mai tare pe tastele laptop-ului ( nu ar fi o problema dar inca platesc rate la el ). Ma duc sa imi iau ceaiul de la infuzie.

Bai ce ceai bun, repet, ce ceai bun. Dami-as premiul Nobel pentru descoperirea mea de astazi ca altfel nu ajungeam eu s abeau bunatate de ceai care sa reuseasca sa imi calmeze zvapaiata vena de la tampal dreapta. Ca tacamul sa fie complet acum ma voi transfera spre fereastra sa fumez o tigara. Timp in care sper sa mai sedimentez cateva idei ca mai apoi sa ma retrag multumit la culcare ca am mai scris o fila din cartea blogger-ului frustrat. Nici eu nu stiu de ce anume mai sunt frustrat, ori sunt prea multe chestii ori doar suna asa in trend.

Gata! Simt gust de mahoarca in gura asa ca iau o gura din minunatul ceai :). Afara s-a lasat cam frig si eu m-am spalat pe cap, concluzie am reusit sa leinduc celor doi neuroni o crunta stare de latrgie. Tata mai imi citeste blog-ul si va face spume cand va afla ca am fumat pe geam de parca as fi fumat in casa. De la geamul meu am o priveliste mirobolanta de-a dreptul : un bloc al ANl la care se chinuie baietii de vreo 4 ani sa il termine si casa cu gradina unui mosneag. La parterul blocului se gasete un cafe bar cu ruleta si alte cacaturi de genul. Eu imi fumam linistit pe geam tigara pe geam si ies doi pustani din cafe-bar, unul dintre ei ii spune celuilalt : " Sa moara mama daca mai aveam bani sigur castigam acum, coaie sti cum si pe mama as fi jucat-o, sigur castigam " interlocutorul sau de mare clasa ii raspunse : " Da fratioru' meu sa mor io de nu imi bag ... in ea de ruleta de nu zici ca este blestemata, maine joc tot imi pun si ceasu' pe masa ". Pe cuvant de nu era sa scap tigara din mana auzind cat de prosti sunt unii, imi venea sa urlu la ei : " ba eu numai stiu cum sa imi dramuiesc banii air voi va ganditi ce sa mai pierdeti la ruleta, retarzilor " dar nu am facut-o si mai bine ca prostii trebuie sa ramana prosti si noi nu trebuie sa ne agitam sa-i desteptam. Mai aveam un pic din tigara si in fata blocului opreste un taxiu, coboara nenea taximetristu', traverseaza si incepe a se usura pe gardul mosneagului si incep sa latre cainii si din nou mi-a venit sa urlu : " Mancati-ar ... de taran prost ce esti " dar nu am facut asta realizand ca i-as cere prea mult. Este clar bunul simt este o treaba complicata, dar sunt ferm convins ca toate cele trei specimene au relatii in care ei stau relaxati si vorbesc cu " fa " si se dracuie ca la usa cortului dar ei sunt fericiti acolo in prostia lor.

Ce bine este sa fi prost !

P.S. : Realizez ca am fost mega haotic si ca scrierea mea este plina de greseli but guess what ? I don't care !!!

Niciun comentariu: