marți, 12 mai 2009

" Love is all around "

Yep, din nou, acelasi eu. Tot spun de vreun an ca o sa imi iau o saptaman libera in care doar o sa ma plimb pe strada si o sa fac poze ici colo, sunt ferm convins ca ar iesi ceva genial.

Astazi mi-am luat liber avand de rezolvat einspe lucruri. Dimineata la 9:30 ajung la facultate ( sunt inca student la ID pt ca spre diferenta de orice copil de bani gata, vorba celor de la Parazitii : mama si tata nu au avut bani sa ma tina cu bip in sus la soare ) sa imi iau cd-ul ce contine cursurile, si am asteptat pana la 10:30 sa apara cineva pe acolo - ziceai ca sunt intr-un film de groaza si trebuie sa apara Kruger sa ma salute cu o zgarietura specifica pe albul perete al facultatii. Voios mi-am procurat cd-ul si am plecat acasa, am ascultat un pic muzica la maxim, am luat cateva chile de carne de la vecini si am plecat din nou. M-am dus la partid, da sunt de aproape 5 ani membru intr-un partid politic, am platit cotizatia pe anul in curs dupa care am trecut la activitatea de pregatire a terenului pentru ploconeala ce va urma la umatoarea vizita - am nevoie de adeverinta de practica. De ce am nevoie de asa ceva ? pentru ca niste oameni destepti din invatamant nu realizeaza ca daca eu am ales ID l-am ales pentru ca si muncesc in acelasi timp ceea ce insemana ca nu am timp sa ma falfai pe ici pe colo cate 2 saptamani ca sa fac practica, idiotilor care sunteti idioti. Am iesit afara din sediul partidului si mi-am proptit posteriorul de gardul unui bloc din vecinatate in asteptarea cuiva. Va spun sincer ca dragostea este misto, ta face atat de tampit incat nu iti dai seama. Am auzit fara sa vreau conversatia unui cuplu certat care se ascundea la coltul acelui bloc. Si ce frumosi sunt ei asa pustii de liceu cu prima dragoste si cu primele sentimenete. El un raperas mic dupa care panatalonii stateau sa cada, ea o varianta de emo kid in culori, si el tot se agita pe loc de ziceai ca este Dre la un concert iar ea statea cu capul in pamant si isi cerea scuze. Din cate am inteles aveau o tabara de la scoala iar el nu putea sa se duca pentru ca nu i dadusera ai lui bani, iar ea incepuse sa " socializeze " cu un alt coleg care avea sa mearga in tabara. Si el saracul se agita, si ea numai stia cum sa isi ceara scuze si pe mine ma incerca o senzatie de om matur trecut vrand sa ma duc la ei si sa ii linistesc spunandu-le ca viata este un lung sir de dezamagiri de-a lungul caruia mai gasim din cand in cand cate o bombonica. Dar am stat in continuare cu spatele la ei nevrand a-i deranja si deodata am auzit-o pe ea spunandu-i " te iubesc, numai plec in tabara, vreau sa stau cu tine ", nu m-am putu abtine si mi-am indreptat coltul privirii inspre ei si i-am vazut cum cu lacrimi in ochi se imbratisau iar el ii soptea pesemne ca o iubeste. Mi-am aprins o tigara si ma gandeam ce misto este inocenta adolescentei, daca as fi fost in locul lui probabil ca as fi fost la fel de prost si as fi iertat ( nu-i normal dar eu sunt mai looser uneori ) dar i-as fi soptit la ureche : " daca se mai repeta va rup picioarele la amandoi " but hey what the bip as fi iertat.
A urmat o superba dupa-amiaza la o cafea pe una din terasele ce incearca a da o nota boema vechiului centru al orasului lui Bucur. Si pentru ca se pare ca astazi ascultam melodia aia " Love is all around ", eram flancat de doua cupluri foarte ciudate :
- in stanga aveam un cuplu tanar imbracat mai " manea style " unde el o alinta pe ea cu " fa, io te iubesc pe tine, nu crede ce zice curva aia de sorta ", mai mult nu am mai acordat atentie ca deja ma socasem; daca cineva se gandeste ca erau con-nationali se insala amrnic
- in dreapta aveam clasicul cuplu emo in care sa mor daca reuseai sa iti dai seama care-i baiatul si care-i fata, de la astia chiar ca nu am auzit nimic notabil

Pe seara dupa ceva vreme m-am regasit alaturi de bunii mei prieteni in cafeaneaua numai buna pentru mine si pot spune ca ziua s-a terminat frumos.

Sa nu uit ca parca as mai scrie cate ceva dar saptamana asta este ziua mea si nu vreau sa ma obosesc prea tare.

Noapte buna !

Niciun comentariu: