vineri, 22 mai 2009

caldura mare mon cher

De cand nu am mai scris a venit caldura ziua transpiri noaptea te foiesti si nu poti sa dormi si etc asa se anunta o vara minunata in orasul de beton. Nu am mai scris de la ziua mea si de ieri ma gandesc ca as mai scrie si nu stiu daca sa o iau cronologic sau in haos cum ma caracterizeaza sau sa nu scriu nimic ca pana la urma asta nu-i jurnal. Nici eu nu stiu ce vreau sa fac anyway...

Super enervant cand lucrezi intr-o companie si este ziua ta este faptul ca vine toata lumea sa serveasca din ce ai adus tu pe acolo, sa nu fiu inteles gresit nu ma refer la faptul ca lumea ia dar pur si simplu nu ai nici o treaba cu acei oameni si nesimtiti iti mananca prajiturile si nici macar nu iti zic la multi ani. Niste carnati nemancati, in trducere mat.
Daca ma bucura ceva este ca de ziua mea am baut un pahar impreuna cu parintii cei mai buni 2 prieteni si iubita, partea ce amai tare aici ca toate aceste 5 persoane cel putin din ce vad eu se plac si se inteleg, ceea ce pentru mine este mai mult decat super. Si dupa aia vineri hai sa ies cu cateva persoane foarte apropiate la o bere ( ca asa este frumos ) si aici problema, cat de tembel sa fi sa te apuci sa bei multe beri cand sti ca tu nu tii la bere, dar a fost ok. Idiotenia si ciudatenia de orgoliu masculin a fost ca de aici am mers intr-un club ( nasol ) ce este detinut de fostul prietenei mele ( fost as in relatie serioasa ), bai nashpa pozitie, tembel fiind m-am imbatat. Si uite asa am reusit sa imi stric ziua singur si sa ma simt nashpa, da nashpa rau, mers loc nasol, pozitie aiurea, imbatat, iubita vazut beat, prieten adus acasa, de cacao. Si a doua zi sa vezi durere de cap si remuscari. As putea sa fac o dezvolatre foarte ampla in stilul rautacios care ma caracterizeaza dar nu stiu cine citeste pe aici si intentia mea nu este sa supar lumea ca pana la urma vorba reclamei : Liberatea ta se opreste cand incepe libertatea altcuiva - de cacat democratie. aaaaaaaaaa sa nu uit ca ziua mea sa fie foarte tare ca si trairi asa, cu o zi inainte de ziua mea, iubita mea a primit un mare buchet de flori. M-am simtit aiurea dupa care am realizat ca sunt cam dus cu pluta eu asa si imi fac probleme din nimic.

Ajung la ziua de sambata, Noaptea Muzeelor, toate pitipoancele cu bucile si sani pe afara domne se cultivau inainte sa mearga la club si cocalari salivau pe ici colo. Trist ca romanaul se culturalizeaza doar atunci cand este gratis. Saracele muzee, ele sunt inetresante dar trebuie si tu ca vizitator sa fi interesat.

Acum realizez ca ma enerveaza ce am scris mai sus dar din respect pt gandurile mele de acum 5 minute nu am sters nimic, dar nici eu nu inteleg ce am vrut sa scriu. eu per tottal m-am simtit bine de ziua mea punct.

Revenind la muzee, se vede ca nu sunt bani investiti si mori cand vezi ca nu suntem in stare macar sa intretinem ce ne-a fost lasat, ca sa nu fiu nesimtit sa zic de facut altele noi.

In ultima vreme parca toata lumea este data pe retard mode. Mai nou in pasaj la Sf Gheorghe este un tataie care canta la mandolina, duminica m-am oprit sa fumez o tigara in compania muzicii sale si ma uitam la oameni cum trec : unii grabiti si atat, altii in graba aruncau un ban sau altii care aruncau priviri de dispret. Inteleg ca oameni au probleme si griji dar sa nu fi tu in stare sa t opresti sa apreciezi o nota muzicala asta este saracie, saracie sufleteasca. Cat ii compatimesc pe cei care au simtul auzului si nu il folosesc, imi pare rau de cei care merg in permanenta cu masina si nu pot gusta din aceste ramasite de suflet frumos al Bucurestiului. La muzee oameni se duc imbracati ca de club si exclama zgomotos : " sa moara mama ce mic era orasu' " sau " ba poate il gasesc pe bunicu' pe pietrele astea " acele pietre fiind replici ale Columnei lui Traian.

Peste toate astea mai fac si gafa sa citesc presa si sa ma uit la stiri, si vad cum niste retarzi gen rusi, moldoveni, ucrainieni, italieni sau englezi ne denigreaza cu nerusinare :
- cum isi permite un analist politic rus sa spuna ca Romania are o atitudine expansionista in regiune si car fi mai bine sa fie divizata ?
- cum isi permite un presedinte retard de o tara cat un varf de ac sa spuna ca din cauza Romaniei au iesit oamenii in strada ?
- cum isi permite ucraina ( cu litera mare nu merita ) sa sustina pozitia celor doi de mai sus ?
- cum isi permite presa de bip din italia ( nu merita litera mare ) sa ne faca tigani si sa spuna despre Lucescu ca tiganul aluat cupa UEFA ?
- cum isi permite presa de bip din anglia ( nu merita litera mare ) sa spuna ca Elena a facut playback la Eurovision ?
Nesimtire crunta si lista ar putea continua, ce facem bai nene a inceput concursul de aruncat cu cacat in Romania si noi nu am aflat ? Nu stiu daca vreo data mi-a fost dat sa citesc in presa autohtona asemenea articole denigratorii la adresa altor tari.

Nervos inchid in aceasta seara pentru ca mai am de scris dar trebuie totusi sa aranjez ideile alea un pic :)

Niciun comentariu: