miercuri, 15 aprilie 2009

asa si

"asa si", expresia care ne caracterizeaza maxim pe noi romanii.
Nu am mai scris de mult ca am zis ca o sa scriu doar cand am chef. Am spus si mai repet blog = refularea frustratului, ei bine eu ma simt frustrat acum.

Daca cineva era curios de mail, nu a mai fost dat pentru ca socant pentru mine am reusit sa imi exprim verbal gandurile. A fost si este o senzatie extraordinara. Am avut un week-end superb cu un rasarit pe malul Herastraului si cu multe senzatii ce le credeam uitate. Si stau acum si realizez cat de nasol este ca nu am in jurul meu persoane carora sa le impartasesc toate sentimentele si gandurile mele, stand mai bine sa ma gandesc poate ca este mai bine asa. Anyway am devenit soft si pentru prima oara simt ca am ajuns la maturitatea necesara de a imi trasa o cale in viata.

Revenind la "asa si" ma sochez cum companiile decid sa scada salariile si statul decide sa creasca taxele = distractie maxima, o sa ajungem sa muncim moca, sa muncim doar ca sa nu ne plictisim. Zici ca suntem o tara de filantropi care munceste doar asa de amuzament. Ma uit in jurul meu si vad prostie, inconstienta si o societate bazata pe bani. Si ma intreb cum dracu sa nu fiu frustrat ? cand eu provin dintr-o familie medie si eu pana la urma sunt mediu. Da ok am aspiratiile mele inalte, dar la ce bun pt ca nu se mai uita nimeni dupa potential. Exemplu, o prietena care a fost pusa in fata unei alegeri foarte dificile : un barbat ok care venit la intalnire cu ratb-ul si un baiat care a venit la intalnire cu " o barca de bmw ". Ghiciti pe cine a ales, pe cel cu barca ca primul " vroia o relatie, era moale asa, nu imi trebuiesc mie visatori ". Iar pe asta cu barca lui ce dracu ii ofera nici ea nu stie dar are masina frate si banuti. Tin sa mentionez ca aceasta fata pana acum ceva vreme se plangea ca vrea si ea o relatie cu un barbat care sa o iubeasca si sa o respecte, hahahahhaa, serios ca ma cac pe mine de ras ( scuze de expresie daca am ranit vreo ureche finuta sau persoana in cauza s-a prins). Asa si ? de ce imi pasa mie ? pt ca nu este normal in bip.

Cu Moldova tot acolo ne doare, asa si ? Cu statul asta care trage pe noi tot acolo ne doare, asa si ? Pai intr-o buna zi o sa bata moartea la usa si o sa ne spuna ca venit sa ne ia iar noi invariabil vom raspunde : Asa si ?

Serios va spun ca acum oficial sunt cel mai fericit om dupa planeta, cu toate ca inca nu am bani, ba mai mult sunt plin de datorii, cu toate ca inca nu am un job mai bun, cu toate ca inca nu lucrez printre oameni destepti ( macar atat daca nu sunt frumosi ). Pentru ca la toate cele de mai sus le-am spus " asa si ? ". Am gasit ceea ce imi lipsea si sper sa am pentru totdeauna acel ceva.

Pana la o noua vizionare va urez un sincer " asa si ? "

2 comentarii:

coffebar spunea...

1 Thing...invata sa ignori. Din pacate nu te poti lupta cu morile de vant si cu sistemul de la noi. Cel putin eu asa fac...e singura solutie pe care am gasit'o, astfel incat sa nu ajung la 9.

Pe de alta parte,felicitari! ma bucur sa aud ca ai gasit ceea ce cautai.:)

hugs,
Lexa

Maia spunea...

ce ai scris despre tine este unul din putinele lucruri frumoase pe care le-am auzit in ultima vreme
happy that you are happy
ciao