miercuri, 1 aprilie 2009

for the first time

Pai ( ce mod aiurea de a incepe ) pentru o prima postare ma aflam intr-o mare inspiratie dar avand in vedere ca m-a apucat noaptea cu tot cu a mea lene, inspiratia s-a suparat si a fugit exact ca o femeie careia ii spui Ioana cand pe ea o cheama Claudia ( se mai intampla sau cel putin asa am auzit ).

O idee principala ar fi ca eu voi scire aici de cate ori am chef dar cu siguranta de toate acele ori voi fi :
  • obosit
  • stresat
  • nervos
  • probabil beat
  • visator
  • indragostit ( slabe sanse )
  • plus n alte stari
Coeerenta si corectiutdinea ideilor mele, in concluzie , va fi mai mult decat indoielnica. Dar pana la urma what the fuck si asa tot frustratul are blog.

Ar fi fost ideal sa va pot scrie cum tocmai astazi am observat ca au inflorit copacii cand ei saracii au inflorit de vreo saptamana dar nu prea pot pt ca sunt nervos dupa o zi de munca ENERVANTA ( o da, va fi o tema des intalnita ). Ar fi trebuit sa scriu cum astazi cand am primit fluturasul de salariu imi venea sa urlu vazand ca salariul meu a mai scazut un pic pentru ca niste oameni destepti tot cresc taxele dar nu pot pt ca sunt prea obosit sa am un monolog pe teme economice. Ar fi fost tare sa va povestesc cum astazi stand la cafea ( in aceeasi cafenea in care stau in fiecare zi ) imi venea sa ii crap creierii unuia care vine la fel de des ca mine acolo numai ca omul este urat ( am o problema cu oamenii uarti ) si se mai si uita la mine de sus ( nu suport basinile ) dar nici asta nu pot face pentru ca realizez ca este plin Bucurestiul de ei.

Si acum ma uit la ceas si imi spun ca sunt tembel ca inca nu dorm, dar va pot spune ca zambesc ca o sa ii ..... in gura pe toti cei care ma oftica si din diplomatie nu pot sa le-o spun in fata.

P.S. : Grupul oamenilor frustrati ( adica cei care au blog ) multumesc inventatorului.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte tare...
Dupa o zi naspa, imi prinde bine sa mai si rad...
Tine'o tot asa :)

P.S. Du'te intr'o zi la uratul ala de la cafenea si fa'i cadou o punga...o sa prinda el aluzia (asta daca nu'i si prost...ala de ghinion)... :D

Sweet hugs,
Dada

nibby™ spunea...

:)
Ai promis... Zis si facut... :)
"Baga mare!" as putea zice...
Te pupa fata si "INSPIRATIE MAXIMA!!!"
;)

Nibby

Korbu spunea...

ai facut un an ba, ce pacaleala :))

Korbu spunea...

ai facut un an ba, ce pacaleala :))