joi, 2 aprilie 2009

Roman ??? Cine ??? NU EU

Goooooooooollllllllllll si dupa mai venira doua din partea opusa dar vorba maestrului : " Ca asa este in tenis ".

Se anunta o zi in care voi scrie despre bip bip care ma inconjoara la munca, dar again inspiratia a fost omorata de nationala noastra minunata si al ei genial selectioner. Pun pariu ca toata lumea trateaza chestia asta acum si isi pune intrebari, eu am raspunsul : Fratilor Romania este o tara din lumea a treia, concluzie : cate echipe din lumea a treia ati vazut voi la World Cup ? Si gata ma calmez cu fotbalul, nu de alta dar ma consum nervos pentru nimic.

Si fu si 1 Aprilie, si am incercat si eu cate o farsa ici-colo pe la munca, dar lumea va spun sincer a scapat de la ZOO, sunt salbatici zici ca i-ai omorat daca i-ai scos 2-3 taste si tot. Niste oameni stresati care au imbatranit inainte de vreme. Si ma intreb daca saracii au vreo vina sau societatea noastra multi-lateral dezvolatata i-a transformat in SALBATICI. Si parca din nou ma incearca sa scriu vorbele maestrului dar ma abtin.

Si uite cum din omul anti-blog m-am transformat in cel care era nerabdator sa ajunga acasa sa-si scire gandurile in timp ce mananca o "Eugenia" ( pe ambalaj scire original deci....ma intelegeti ). Ciudata chestia asta ma gandesc si eu cu frica ca poate incep sa ma salbaticesc de aceea socializez cu " disperare " - si de aici o explicatie de ce aproape in fiecare seara ies sa imi beau cafeau in aceeasi cafenea.
Apropo de cafenea, astazi ne-am dus cativa prieteni s avedem meciul, pana sa inceapa la masa din stanga mea vin 2 pipite ( foarte frumoase si ele si bmw-ul lor ) , discutiile lor nu are sens sa le reproduc ( ar insemna sa scriu de peste o suta de ori " fata " ), dupa inca 5 minute vin si 5 taramboi imbracti de la " Dulce si Babana " si desigur " " Jean Franco cam Fraier " si sa vezi discutii de cacao pe ei. Si toata faza asta a intari ca femeile care arat bine uneori sus nu prea au nimic si cgiar dca au tot tarani aleg ca parteneri de viata. Pentru orice fata ar citi : NU SUNT MISOGIN, pur si simplu asta este societatea in care traim. Si imi plac femeile, de fapt le iubesc, intamplarea face ca eu intalnesc cele mai ciudate exemplare, but is fun :)). Si mai fun este cand ma uit la prietenii care sunt in relatii de fapt sunt intr-o celula pentru ca sunt altfel decat atunci cand nu este minunata jumatate langa ei. Cu mult mai fun decat ei sunt alti prieteni care au iesit sifonati din relatii lngi se de acelsi tip ca cea de mai sus si saracii cauta tot iubire si tot genul de relatie bolnavicioasa. Si incep sa ma intreb singur de cand dracu a aparut moda asta ca barbatul sau femeia sa conduca relatia ??? de ce nu pot fi egali ??? Eu sunt adeptul egaliatii mie imi place sa respect si sa fac gesturi mici si frumoase, dar pe zi ce trece realizez ca eu sunt ala care ar trebui inchis la nebuni.

Ca sa sar din subiect in subiect si sa nu am nici o coeerenta repet ca daca cineva sta sa imi vaneze greselile gramticale si are impresia ca imi pasa se insala amarnic.

Revenind la inceput, nu ma pot abtine sa nu mentionez ca si astazi am fost violat vizual de catre prezenta atator femei urate si atator fenei ingalate; cum unde ? LA MUNCA Sincer va spun ca lucrez intre multi oameni urati, nu vreau sa fiu superficial sau sa judec, dar cand esti urat dpdv fizic sa mai ai si sufletul si gandirea urate si sa nu ai grija de tine, eeeeeeeeeeeeeee pai astea depasesc grav limitele intelegerii mele.
Norocul meu ca mai sunt si cateva persoane, saracele, care sunt inca intregi la cap si gandesc fumos si arata si bine.
Astazi am descoperit o melodie absolut superba care mi-a infrumusetat ziua, asta datorita unei persoane deja foarte dragi mie : MULTUMESC !
http://www.youtube.com/watch?v=9cFIFcRwJ1o

Uof uof si uite cum iar am indrugat aberatii, dar am realizat ceva : am scris in aceste 2 post-uri mai mult decat am scirs in compuneri toata generala. :D

2 comentarii:

Krste spunea...

Frumos gestul cu Eugenia...Si chiar si inchis la nebuni poate ca ai gasi pe cineva (destul de realist ca sa se afle la nebuni) sa aprecieze asemenea gesturi.

coffebar spunea...

nene, chiar esti simpatic:) Added u on blogroll.

Sfat gratuit si necerut de nimeni: change the job and get a normal girlfriend :P tre sa mai existe pe undeva...cred...cineva care sa vrea sa stea pe picior de egalitate cu tine, sa manance eugenii seara la o cafea pe smardan