joi, 17 iunie 2010

ploua

Incep cu o melodie care inseamna mult pt multi oameni la acest moment si pentru ca recent am citit ca hip-hop-ul este poezia moderna.


Asculta mai multe audio Muzica

Este unu noaptea si ploua torential.
Am iesit pe geam sa fumez o tigara si ma uitam cum ploua si am inceput sa visez cu ochii deschisi. Am visat ca ploaia asta va reusi sa stearga tot, toate supararile, toate momentele cand am crezut ca nu mai pot, toate momentele cand am crezut ca lumea s-a sfarsit, toate dezamagirile, toate minciunile, toate sfaturile de cacat, toti oamenii care au trecut prin viata mea si au lasat cicatrici adanci. A fulgerat si m-am trezit.



Atatea melodii despre ploaie si parca nici una nu exprima tot ce gandesc si simt acum. In ultimele 2 post-uri am scris despre momentul meu de black-out si cu ura despre iubirea si prietenia zilelor noastre.
Urasc lumea din jurul meu pentru ca nu ma lasa sa ma exprim, toti judeca si comenteaza de parca ei nu au trecut prin asemenea momente sau de parca ei vor fi feriti de asemenea momente. Niciodata nu am stiut sa exprim in cuvinte tot ce gandeam si cu atat mai mult sa scriu. Foarte multi se cred mai presus si tin sa imi atraga atentia asupra greselilor gramaticale, am scris de n ori ca tastatura imi face fite si ca eu niciodata nu stau sa verific ceea ce am scris pentru ca imi este frica voi pierde esenta celor scrise. Nu pot sa inteleg de ce atunci cand plangi toti se strang ca niste vulturi infometati si iti spun ca un barbat nu trebuie sa planga, de parca el nu ar avea dreptul sa aiba sentimente. Si pana la urma vreau sa va spun ca am ajuns la punctul la care nu imi pasa de criticile voastre si de judecata voastra. Astept ziua cand voi putea macar scrie liber tot ceea ce simt si tot ceea ce gandesc pentru ca sunt sigur ca exista cel putin o persoana acolo care ma va intelege. Fac pariu ca majoritatea celor care au citit acest blog se regasesc intr-una sau mai multe din frazele mele. Dar trebuie sa pastrati aparentele ca voi sunteti puternici nu ? Un om puternic este acela care isi recunoaste faptele cu capul sus si daca ele sunt gresite incearca s ale repare, un om puternic este un om care are principii si nu le incalca, un om puternic este acela care reuseste sa s epuna pe el pe planul doi pentru a-si ajuta prietenii, un om puternic este acela care atunci cand da sfaturi nu este egoist, un om puternic este un om caruia nu ii este frica sa sufere caci cum spunea Emil Cioran : " A iubi inseamna a suferi si cum multi fug de suferinta, putini stiu sa iubeasca. "


Poate o sa intelegeti ca ce scriu aici nu este neaparat legat d emine si viata mea ci reprezinta trairile celor din jurul meu la un anumit moment si uneori momente prin care am trecut si eu. Am tinut sa mentionez acest lucru ca nu cumva sa isi inchipuie cineva ca am inceput sa scriu despre ce se intampla in viata mea si , vorba aia, sa inceapa sa se bucure ca a murit capara vecinului.
Nu ma inteleg pe mine cum de mai pot crede in iubire si in basme frumoase cand am vazut mai multa rautate decat multi dintre voi sau poate ca tocmai de aia, pt ca am invatat sa apreciez ce este gratis si frumos in viata.
M-am pierdut si ma opresc din scris. Nu de alta dar nu cumva sa scriu prea mult despre mine si ca nu cumva sa par slab in fata cuiva. Mereu am zis cand am fost jos sa vina toata lumea si sa ma loveasca pentru ca rezist, dar in clipa in care m-am ridicat ii sfatuiesc sa fuga. Cineva spunea asta seara ca trece prin iad si se intreba daca merita, nu conteaza daca meriti sau nu, important este sa inveti din acea lectie binele ce ti se face. Toata lumea spune ca va trece dar nimeni nu sta sa analizeze si sa realizeze ca exista 2 tipuri iubire.

Ma opresc...........

P.S. : daca nu ploua si nu alunecam in acest butoi de melancolie ma jur ca va scriam ce am promis ieri dar inseamna ca inca nu se poate, corect nu ?

Niciun comentariu: