miercuri, 16 iunie 2010

pai cum altfel

Caldura mare mon cher ! Dar nu vrea sa ma apuc sa scriu despre chestia asta ca am vazut ca deja a scris o gramada de lume si nu ca nu as avea ce sa spun mai special decat altii dar subiectul este de genul hai sa zicem ceva ca sa zicem.

Dupa cum bine se observa am schimbat design-ul, nu stiu cat de reusit este dar asta seara cand am intrat am fost lovit d eun mare banner cu new designs si am zis why not. Ce a iesit vedeti si voi. Cat de placut este ? nu stiu dar va puteti arunca parerea exact c ain fantan cu miracole doar ca de data asta va fi luata in considerare.

Ieri seara ma intorceam din oras si statem linistit in trmvai cu castile in urechi afundat in gandurile ce nu-mi dau pace cand vad ca toata lumea din tramvai se strange la geamuri. Mi-am pastrat calmul din simplul motiv ca urasc spiritul de turma. Cobor din tramvai si pe trotuar multa lume stransa si de undeva de la etaj tot zburau lucruri, haine, carti, la un moment dat o plasma. Am zabovit cat sa imi aprind tigara si am plecat inspre casa gandindu-ma oare care dintre ei o fi gresit ? el sau ea, cu ce a gresit ? de a provocat asa reactie. Si ma amuzam si ina celasi timp reflectam asupra motivelor de destramare a relatiilor si cum reactioneaza dupa aia cei care pana mai ieri se priveau in ochi si isi spuneau unul altuia ca se iubesc. Am sunat un amic i-am povestit si lui intamplarea si ne-am amuzat la telefon pret de ceva vreme. Am vrut sa scriu despre aceasta intamplare dar am considerat oarecum aiurea sa scriu avand in vedere ca nu stiam nimic, doar vazusem lucruri zburand de la un balcon. Am decis sa nu scriu pentru c anu vroiam s alas imaginatia sa scrie si mai apoi sa primesc pareri cum ca as fi scris despre viata mea sau ca deranjez pe cineva cu ceea ce am scris. Multumit de a mea decizie am dormit. Azi de dimineata cand cu greu am decis sa ma trezesc, vad la televizor senzationala stire. Un tip, doctor, la vreo 30 de ani l-au apucat crizele si a inceput sa arunc epe geam lucrurile din casa inclusiv frigiderul. Se pare ca din cauza sotiei/iubitei ceva d egenul asta. O mare parte din zi m-am gandit la acest lucru si nu am reusit s aimi dau seama ce poate face un om educat zic eu sa faca gesturi atat de nebunesti. Iubirea te inebuneste asta este clar, dar parca cu limite. Poate ca la inselat saracul dar totusi ce a avut cu plasma ? Si tot asa saracul este clar ca suferea, dar zic eu ca mai bine ar fi baut un pahar de ceva si s-ar fi bagat la culcare.

Acum melodie de relax, ca sa puteti rumega intamplarea, iar eu s apot iesi pe geam sa fumez ca mai apoi s ama intorc cu ale mele constatari.



Ramasesem la ale mele constatari, ei bine snt de prisos. Fiecare va interpreta in felul lui aceasta situatie si cred ca este indeajuns.

In timp ce fumam mi-am adus aminte de o fata pe care am cunosocuto si ea s-a cuplat pe rand cu 3 prieteni, cand zic prieteni adica oamenii se cunosteau intre ei si fiecare dintre ei dupa ce a fost cuplat cu ea a iesit din respectivul grup de prieten. Ceea ce a facut ea am considerat a fi ceva jignitor. Ce au facut ei am considerat a fi de-a dreptul nesimtire. Niciodata nu am putu sa inteleg cum te poti cupla cu fostul/ fosta unui prieten. In lumea mea de basm inca mai exista prietenii adevarate si nu astfel de imparteli. Nu pot s ainteleg acest tip de gandire care in conceptia mea se face cu organele genitale.
Stateam si ma gandeam ca in viata te indragostesti si iubesti de multe ori dar doar o data simti ca acea persoana este persoana cu care poti infaptui o familie, exista cei norocosi care au intalnit aceasta persoana si au ramas alaturi de ea si mai exista si cei care au intalnito dar au pierduto. Cat despre cei care nu au intalnit aceasta persoana, ei bine, nici nu stiu daca sa zic mai bine asa sau bai imi pare rau. Cum am reusit sa ajung la conluzia asta pai, cunosc n exemple de oameni care vai si vai ce au mai iubit cand de fapt a fost nimic. Asta este marea problema a generatiei noastre ca nu stim sa iubim si majoritatea aleg sa rosteasca cuvinte goale. Cel mai mult imi plac oameni care vai ce sufera dupa o relatie si la 2 saptamani dupa ii vezi cum rup cluburile in doua si si-o trag in nestire, marfa asta inseamna iubire in conceptia noi generatii. Prietenei in conceptia noi generatii inseamna sa dai sfaturi de cacat si s anu te pui o clipa in locul prietenului/ prietenei si sa vezi cea r fi bine pentru el/ea; inseamna sa te cuplezi cu fosta/fostul unui/ei prieten/e. Mama ce ma bucur sa cunosc astfel d eoameni si sa traiesc intre ei. Sper doar sa reusesc sa raman la fel d eintegru moral si aceste lucruri sa mi se para ( nu am cuvant sa descriu grimasa de pe al meu chip ) pentru tot restul vietii. Cat despre cei care practica si au aceste " principii " ar trebui sa bagati capul sub pamant ca strutii sau poate ar trebui sa il bag doar eu ca tare am impresia ca am rams singurul prost care are niste principii si si crede in iubire si in prietenie adevarata.

Ma opresc pentru ca este prima oara cand ma enervez in timp ce scriu.

Somn usor sau Buna dimineata.

P.S. : curand sper sa am puterea sa detaliez o descriere a femeilor din ziua de azi facuta de un amic, thata will be fun ;)

Niciun comentariu: