miercuri, 2 iunie 2010

nu-mi place

OOOOOOOO da misto am stat de la 1o seara cu gandul ca vreau sa scriu si uite ca acum este 2 fara un sfert si eu de abia incep.

Pai as vrea neaparat sa incep cu o melodie. Melodia aleasa, ce as putea spune despre ea ? Nu am ales aceasta melodie dintr-un motiv specific ci din simpla cauza ca ain aaceasta seara am prins-o la televizor de cel putin 5 ori. Si am ales sa postez versiunea cu versuri si nu videoclipul oficial pentru ca asa am vrut eu, fara niici un motiv special.



Si acum legatura cu titlul post-ului de astazi. Ma deranjeaza ca am inceput sa dau explicatii pentru ceea ce scriu pe blog si sa ma justific, dar parca asta nu ma deranjeaza atata de tare daca iau in comparatie cu faptul ca lumea citeste si se regaseste in trairile descrise sau regasesc vreo persoana cunoscuta. Problema intervine ca lumea citeste si trage concluzii fara sa ma intrebe macar, uni au impresia caa scriu despre ei si ma suna s ama intrebe doar dupa ce se cearta intre ei, si cand le zic ca nu era vorba despre ei nici picati cu ceara nu ma cred :(. Ma voi opri aici din a da exemple. Vreaaau doar sa punctez ca nu consider ca este corect sa discuti cu alte persoane despre semnificatia a ceeaa ce scriu eu, corect ar fi ca lumea sa lase un comentariu sau s aimi dea un mail si voi fi mai mult decat bucuros sa le raspund si sa le dau o explicatie. Va multumesc ca ma lasati macar aici sa fiu eu si nu ma judecati.

Asta seara scriu din deplasare si este cam ciudat, imi este somn si nu vreau sa adorm, ma uit la pat si nu este nici al meu nici al ei si nu vreau sa ma asez cu toate ca pana la urma o voi face. Este ciudat pentru ca de obicei ma asezam scriam cateva randuri dupa care ieseam pe geam sa fumez o tigara, sa privesc cerul si sa imi ordonez cat d ecat ideile. Aici nu ies pe geam pentru ca pot fuma in timp ce scriu, asta este bine dar dispar acele cateva minute in care ma linisteam si ordonam, oarecum, ceea ce vroiam sa scriu.

Cum probabil multa lume stie, sunt un mare meloman si as impartasi toata muzica pe care o ascult cu cati mai multi oameni dar am ajuns sa ma feresc sa fac acest lucru pentru ca lumea interpreteaza. O da si ma astept dupa ce acest post va fi citit sa primesc telefoane and so on, va fi fun. In acest post am decis de la bun inceput sa pun cateva melodii care imi plac foarte mult si sper ca aici spre diferenta de facebook nu va mai deranja pe nimeni. Pana la urma asta este o pagina pe care o puteti inchide.

Un artist pe care il apreciez foarte mult este Maximilian. Pacat ca nu a fost si nu este incurajat pentru ca albumul lui care a aparut in 2008 pot spune ca suna cel mai bine din tot hip-hop-ul romanesc. Again tin samnetionez ca este o parere proprie si persoanala.







Daca au aceste 3 melodii vreo legatura cu trairile mele ? ei bine consider ca este treaba mea si c anu sunt dator sa ii ofer cuiva explicatii pe aceasta tema. Pur si simplu imi place tot albumul foarte mult iar aceste 2 melodii sunt reprezentative.

Ajung si la un subiect la care ma gandeam de pe la ora 10. Prietenii sunt probabail cea mai mare bogatie unui om si fiecare dintre noi trebuie sa retina ca ei incearca in felul lor sa fie alaturi de noi, ca nu le iese mereu si ca uneori sfaturile lor sunt de cacat, ei bine asta este , trebuie sa avem maturitatea sa apreciem dorinta lor de a ajuta intr-o anumita situatie.

Ating si un subiect care ma simt dator sa il ating pentru ca este prezent de multa vreme. Si anume ca exista o persoana care nu a putut sa inteleaga ca am pe cineva si ca daca vreo data as fi vrut ceva cu ea as fi anutato dar nu este cazul. Sper sa fi reusit sa ma fac inteles de data asta.

Asta seara m-am uitat la momentele de aur cu Toma Caragiu, poate cel mai mare actor roman ever. Si are el acel monolog " ca asa este in tenis " si ma gandeam ca poate fi aplicat cu succes si cand vine vorba de iubire. Cum ? pai can esti inselat poti folosi aceasta replica, cand esti parasit and so on. Apropos d eiubire aud in ce in ce mai multa lume ca priveste iubirea ca pe un joc: care cedeaza primul, care spune primul te iubesc, care se injoseste, care recunoaste ca agresit sau care isi cere primul iertare. Sincer mie mi se pare un mod foarte pueril de a privi o relatie, de a trata iubirea. Eu stiu cateva reguli simple, atunci cand iubesti nu inseli increderea celuilalt si ca in iubire nu este loc de orgliu sau mandrie, pt ca altfel transformi totul intr-un joc care este obositor si te va duce inevitabil la despartire. Cum am mai spus, cu siguranta nu sunt tocmai eu vreun expert in acest domeniu ci doar scriu cum cred ca ar trebui sa fie, si nici nu ii judec pe altii. Important este ca atunci cand gresesti sa recunosti ca ai gresit si sa iti ceri scuze, a gresi este uman si doi oameni maturi care se iubesc intotdeauna vor putea rezolva orice problema se iveste. Poate ca unii vor spune ca sunt idealist dar va rog frumos nu ma treziti din visul meu si lasatima sa procedez asa cum scrie in basmul meu. Viata este plina de surprize placute si neplacute tine doar d enoi sa le primim si sa le apreciem sau sa reusim sa trecem peste ele.
Nu stiu ce sa mai scriu incat sa nu fiu inteles intr-un mod gresit( cu siguranta se va intampla asta asa ca inchei cu o melodie si cu o rugaminte : Va rog nu intepretati mai bine intrebati, va rog nu ma faceti sa imi trec blog-ul la privat si sa dau acces doar catorva persoane astfel transformand-ul intr-o conferinta de mess in care iti inviti prietenii.


Seara sau dimineata buna si multe surprize si maturitate in acceptarea lor !

2 comentarii:

robert spunea...

referitor la ceea "ce nu-ti place!" pt ca doar despre asta este vorba... as vrea sa spun si io ceva... subiectul "prieteni". Ai patit vreodata sa ai niste amice\amici, prietene\prieteni, sa ai intradevar o relatie de prietenie buna cu ei si sa fie alaturi de tine mai tot timpul? si cand dau de un partener in relatie sa zicem nici nu se mai sinchisesc sa te bage in seama pe mess, sa nu te mai sune cu lunile s.a.m.d.! care e parerea ta despre astfel de persoane? sunt prieteni? tu ii ajuti cu sfaturi atunci cand sunt singuri, petreci timp cu ei si dupa... eu am patit-o! Mai majoritatea oamenilor sunt asa. Am vazut dimineata pe facebook un fragment din postul tau la o persoana ce aprecia maxim ceea ce ai scris tu acolo, ceea ce ai gandit tu. Intrebarea mea este si sunt foarte curios! Lumea chiar stie ce inseamna prietenia? S-au e doar o chestie pe care si-o mai aduc aminte din cand in cand asa aiurea in tramvai cand se tin de bara. poate deschiz u subiectul asta sa mai adaugi si u ceva... chiar sunt curios si de parerile altora! ciauci...

ImChannahAndIveLeftMyTown spunea...

Stiu, sunt complet off-topic . Ai ascultat si Parachute, a ultimei artiste din articol? Ca linie melodica, e un pic mai complexa.
N-am cum sa imi dau cu parerea asupra postului, ca deh, nu te cunosc. DAR... cu bunavointa dumitale si a duduii... cand ajung in tara, as fi mai mult decat incantata daca ati vrea sa ne pierdem timpul la un gig or smthn :)
Oh Oh Oh. Maximilian - supereroul tau :)))
pup