miercuri, 23 iunie 2010

luna



Am iesit pe balcon sa fumez o tigara si mi-am indreptat privirea inspre cer, de nori era plin. Ma uitam cu ura inspre nori caci a nu stiu cata oara nu ma lasa sa vad luna. Precum o planta tinuta la intuneric asa sunt eu tinut depart de luna, sa o vad si in singuratatea mea, sa fiu doar eu cu ea. ea este singura care nu ma minte, nu imi insala increderea si nu are nici un interes sa imi faca rau. Astazi pentru o clipa am crezut ca vremea vibreaza la unison cu mine dar nu este asa caci ce ar insemna sa vibreze separat cu fiecare dintre noi, probabil ca am fi ca in desene animate si am umbla cu norisoul deasupra noastra.

De-a lungul vietii inveti un simplu si oribil lucru oamenii vor vrea mai devreme sau mai tarziu sa iti faca rau. Rar vei intalni in viata persoane care te vor ajuta fara a avea vreun interes.
Este foarte interesant cum fiecare dintre noi vibreaza diferit la diferiti stimuli. Ca spre exemplu eu consider ca fiind pt sufletul meu ceea ce a zis John Keats :
"But I being poor, have only my dreams. I lay them at your feet...Tread softly; for you tread on my dreams."
Ma regasesc intru totul in aceasta fraza pe care o stiu de foarte multi ani.

Nu prea am inspiratie si nici chef sa scriu. Poate sa fie oare pentru c ain seara asta nu am reusit s aimi vad iubita ? sau pentru ca sunt sub influenta sentimentului de dezamagire ce se instaleaza atunci cand crezi ca, cunosti anumiti oameni si vezi cum singuri isi inclaca principiile pe care le sustineau cu atata convingere.

De fapt nu stiu de ce nu am chef sa mai scriu, probabil ca ar fi cazul sa pun capat si acestei etape din viata mea. Trebuie sa ma odihnesc...poate maine voi vedea lucrurile altfel...poate peste cateva zile voi avea inspiratie...poate peste cateva zile voi sterge acest blog si voi renunta. Nu stiu.....

Niciun comentariu: