marți, 28 iulie 2009

cel mai .....

Pentru ca saptamana trecuta a fost infernala la munca, am cam neglijat analiza mediului inconjurator, saptamana asta am decis sa fie relaxanta asa ca nu ma agit foarte tare. Spre exemplu acum sunt la munca si scriu.

Revenind, mai intai vreau sa analizez specimenul de taran prost angajat intr-o companie multi-nationala. El exista si este prezent in tot mai multe locuri, dai peste el atat la munca cat si in timpul liber si devi din ce in ce mai tentat sa ii spargi fata. Este acel om care se uita cu un aer superior la toata lumea si datorita faptului ca in copilarie a muncit la camp si a facut palma cat coala A4 crede ca price problema se rezolva cu pumnul si cu injuraturi. Are masina cumparata, cu credit, din Germania sau a muncit juma de an la cules de capsuni si si-a luat un kg de haine nashpa si o masina. Tot la catgoria asta eu ii bag si pe parvenitii car traiesc pe banii parintilor si muncesc de filantropia romana, lasa ba frate locul de munca unuia care chiar are nevoie de el. Tot la categoria asta se incadreaza toti care au venit de la coada vacii si au facut o facultate particulara si acum au pretentii sa munceasca intr-un birou dar ei inca au tarana sub unghii. Lista ramane deschisa si asteapta completari din partea ta acelui care esti deranjat de ei.

Vrea neaparat sa continui cu o mare LAUDA adusa unui nou program de implicare sociala a trust-ului PRO si anume camapania " JOS PALARIA " mai multe detalii gasesti pe site-ul lor.

Acum continuam cu titlul acestui post, da am realizat ca sunt cel mai prost din curtea scolii, de ce ? pai : ( voi scrie cu liniuta ca nu gasesc nici o coerenta in indignarea mea )
- inca mai cred in iubire si sentimente sincere, in timp ce societatea crede in bani
- cred ca marile realizari in viata se fac in 2, in timp ce societatea promoveaza individualismul; completez aici cu dezamagirea ca persoanjele din " Sex In The City " sunt considerate femei de succes cu toate ca in afara de cariera eke si-o trag in stanga si in dreapta, iar din punct de vedere al unei familii numai vorbim. OK fictiune, film dar ele au devenit role-model
- nu sunt de acord sa insel, consider ca este o lipsa de respect care mi-o dau singur, in timp ce societatea, si femei si barabati, considera asta ceva normal deja care functioneaza pe diverse principii
- toata lumea o face eu de ce nu
- mananci numai ciorba mai vrei si friptura
- bei numai vin mai vrei sa bei si o tarie
- te mai plictisesti de ce ai acasa da este bine sa
sti ca ai unde sa te intorci
- etc.
- am orgoliu si se pare ca asta este un lucru rau ca nu accept ca orice taran sa ma calce in picioare
- vreau binele prietenilor
- etc.
Concluzie pai eu sunt un prost pentru ca am principii si inca mai cred in ideea de familie, inca mai cred in respect. Sunt orb ca nu vad ca este ok sa te priveasca doar de tine si sa ti-o tragi in stanga si in dreapta. Am ajuns la concluzia ca omul matur al zilelor noastre este de fapt un adolescent cu un job. Ma macin ca am bun simt si rusine si datorita acestui lucru am ajuns sa accept replici de cacat si insulte din partea unor tarani care nu sunt nici macar jumatate din ceea ce sunt eu. Aaaaaaa dar era sa uit ei au bani si asta le da dreptul, in the end wtf eu ce am ? bun simt ? sa ne cacam pe el ca se pare ca nu imi foloseste mai la nimic. In continuare va atasez un filmulet care se potriveste atat de bine cu gandirea mea :



Uneori ma gandesc ca fac eu ceva gresit de atrag looseri exact cum atrage neonul ala tantarii. WTF nu sunt neon din cate stiu eu.
Constatare :
Nu stiu cum dracu se face ca de fiecare data cand am fost cu cineva de care m-am atasat inevitabil a trebuit sa ii cunosc si cateva bucati fosti iubiti care inevitabil au fost mega tarani si eu a trebuit sa fiu diplomat si am bun simt. Partea buna este ca de-a lungul timpului am devenit puternic si daca in trecut dupa ce ii cunosteam faceam tot posibilul sa evit viitoare intalniri acum rezist in fata lor si ma salut cu ei si culmea mai si beau cu ei si ei isi fac cometariile de cacat si eu ma fac ca nu le aud. alta dovada ca am devenit puternic este ca daca in trecut preferam sa spun bye bye persoanei de langa mine din cauza asta acum doar ma framant.
Constatare cu iz de indemn la un exercitiu de memorie :
Situatii din filme care se aplica intr-un mod superb de enervant in viata de zi cu zi. Aici prefer sa nu continui cu exemple dar te rog think about it....

Pentru alte situatii de cacao peste care se poate trece cu tutun si bun simt voi reveni.

Niciun comentariu: