miercuri, 5 august 2009

nu sunt trist, oare ?

Sunt la munca, sistemul a picat si nu pot munci. Ma simt cuprins de o stare de gandire - tristete, realizez ca nu am de ce sa fiu trist. Ma oftic ca mi-am gasit tocmai acum sa pic in aceasta stare dar nu este vina mea. De aproximativ o ora ma plimb pe incalcitele strazi ale intrenetului si nu gasesc nimic care sa imi dea un branci sa ies din aceasta stare. Nu stiu ce am ?!?!?!
Probabil totul se datoreaza lecturilor recent facute, alte blog-uri, tristetea altor oameni.
In adolescenta, des obisnuiam sa spun ca sunt cel mai bogat om din lume pentru ca am foarte multi prieteni, viata mi-a demonstrat ca ma inselam amarnic. Sunt dezamagit de persoanele din jurul meu si ma gandesc daca decizia mea de a mai avea doar un prieten este gresita sau nu. In the end fuck it asta imi ofera mie linistea de care am nevoie.
Este ora la care ar trebui sa ma duc sa mananc, nici ca am chef; imi este foame, nu vreau sa ma ridic de la birou si sa parasesc tastatura de frica ca aceste ganduri ce acum alearga nestingherite prin capul meu le voi reprima. Sunt in lumea mea acum cu ochii in monitor castile pe urechi iar in jurul meu nu exista nimic, ESTE ATAT DE BINE.
De ce ne indragostim ? ok ok pentru ca este acel sentiment inaltator bla bla cum ramane cu sfarsitul ? Este ca si cum ai incepe un razboi iar la sfarsit cu regret spui : Nu stiam ca or sa moara oameni.
Cel mai nasol este : cum stim ca ne-am indragostit de persoana potrivita ? ei bine nu stim, este o mare loterie, speram sa fie persoana potrivita si ne agatam de idei fade. Sau varianta corecta : sti ca este persoana potrivita atunci cand simti ca vrei sa fi pentru o eternitate langa acea persoana, atunci cand sacrificiile facute pentru ea/el nu le consideri sacrificii, atunci cand o/il iubesti cel mai mult dimineata. Cea mai mare drama intervine : oare simte la fel ? nu ai de unde sa sti ! asta este elementul surpriza al vietii, este acel ceva care iti poate aduce cea mai mare bucurie din lume sau cea mai mare dezamagire din lume. Eu sunt de parere ca o singura data in viata iubesti cu adevarat restul sunt situatii placute in care te complaci.



Este a 5 oara la rand cand ascult melodia de mai sus, o ascult pentru ca imi place sound-ul sau pentru ca imi plac cuvintele sau pentru ca ma regasesc oarecum, nici eu numai stiu si acum nu vreau sa aflu, nu vreau sa stiu.
Este pentru prima oara cand ma gandesc poate cate inimi am ranit ? si imie ste frica caci fiecare foaie are 2 fete, sau poate nu am ranit si atunci pot sta linistit dar viata este amuzanta. In clipa asta imi vine in minte geniala scena din " The Devil's Advocate "



Inchid cu convingerea ca viata este frumoasa si cu lacrimi si cu zambete.
Inchid cu speranta ca dupa fericire nu vine suferinta.
Inchid cu convingerea ca cea mai frumoasa perioada a vietii tocmai a inceput.
Inchid cu convingerea......... sau cu dorinta ........

Niciun comentariu: