marți, 18 august 2009

despre iubire - pe scurt

Aseara a facut fite asa ca post-ul meu este poastat astazi :

Mi-am propus asta seara sa vorbesc despre iubire si de bine si de rau, dar mai ales de rau, nu de alta dar ma caracterizeaza sa fiu rautacios. Am renuntat pentru ca in final tot bine se termina sau cel putin asa imi place sa cred.
Restul balivernelor care le gandisem nu isi mai au rostul in schimb am gasit o melodie cu un videoclip pe masura.



Cel putin astazi consider ca este videoclipul care reuseste sa surprinda cel mai bine termenul de iubire. Cu siguranta o persoana va aprecia videoclipul si melodia.

Ce as mai putea spune despre iubire ??? pai eu iubesc, o iubesc pe ea, iubesc mirosul de cafea dimineata, iubesc viata si cate si mai cate iubesc si indraznesc sa trag concluzia in seara asta :
" Pentru ca iubesc sunt in stare sa merg mai departe "

O seara sau o dimineata plina de iubire
Cu respect un indragostit de ea, de viata

Niciun comentariu: