vineri, 14 august 2009

miros-imagine-amintiri

Te-ai astepta sa citesti ceva siropos, nu-i asa ? Pacaleala de 14 august.
Discutam acum ceva vreme cu un foarte bun prieten cum anumite locuinte au un miros specific si la fel miros si oamenii care traiesc in ele, asta ca sa intaresc principiul meu conform caruia oamenii prosti, jegosi ar trebui inchisi intr-o bula si aruncati in spatiu si Doamne ce bine ne-ar mai merge noua.
Ca sa revin la miros, nu suport oamenii care ii dau cu parfum la munca chiar daca isi dau la toaleta, ar trebui cineva sa le comunice ca tot se simte pe tot etajul...aaaaaaaaaaaaaaa. Nu vreau sa discut despre parfumurile folosite ca pana la urma gusturile nu se discuta. Si uita asa sunt eu nevoit zilnic sa suport acest chin olfactiv din partea mai multor colege. Mai ma intreb de ce sunt stresat.

Duminica am fost sa vad filmul "Phelham 123" tradus foarte inspirat " 1 2 3 S-a furat un tren " de parca ar spune ca s-a furat mireasa. Bun film cu actori mari, Denzel si Travolta, subiectul bunicel. O replica mi-a ramas intiparita si am considerato geniala : " We all ow a death to God ", si mintea mea am urlat : " Da domne adevarat ".

Miercuri -> teatru " Te iubesc !, Te iubesc ? " , o piesa din calupul celor ce se joaca " La motoare " si anume : despre dragoste intr-un mod amuzant dar cu concluzii triste. Refuz sa cred ca asa este si in realitate, poate sunt eu un visator dar.....

Joi din nou film, de data asta " The Proposal ", ma asteptam sa vad o comedioara romantica in schimb am vazut un film despre dragoste care te face sa razi. Foarte bun filmul a reusit sa imi trezeasca si bucurie si tristete. Asta il recomand.

De ce amintiri ? nu stiu nici eu de ce, de fapt stiu dar consider ca este ceva mult prea intim si ar trebui sa scriu vreo 4 pagini ca sa ma fac inteles asa ca mai bine renunt ca wtf uneori nici eu nu ma inteleg.

Muncesc si am impresia ca muncesc in gol, vreau sa realizez atat de multe lucruri si parca bat pasul pe loc sau poate ma grabesc eu......who knows ? daca cineva stie sa imi spuna si mie. Iubesc si am impresia ca plutesc si sunt stupid si imi creez singur probleme din nimic ca mai apoi sa ma amaresc tot eu. Concluzie psihologia este un bull-shit pt ca fiecare individ este unic deci nu avem cum sa intalnim doi oameni cu aceeasi gandire. De acord ca doi oameni pot face acelasi lucru dar motivatia cu siguranta nu este aceeasi.

Si oficial imi caut de munca, am 24 de ani si de 2 ani fac acelasi job si am impresia ca m-am plafonat mult prea devreme, gresesc ?

Inchei cu promisiunea ca voi reveni curand.....oricand....

Niciun comentariu: