marți, 14 iulie 2009

de sambata incepand

Si uite asa cum spuneam in trecut eu consider ca o relatie nu este frumoasa daca faci cadouri scumpe si calatorii in strainataturi pe care tu ca un baiat de bani gata ce esti, de la mama si tata, sa le platesti, ci este frumoasa daca esti atent, daca faci mici surprize. Asta pot spune ca este unul dintre principalele principii ale vietii pentru mine. Ma uit in spate si cand vine vorba de distractii vad ca mi-au ramas mult mai bine intiparite in memorie momentele cand nu am avut bani dar cu toate astea reuseam sa rad si sa am parte poate de cele mai frumoase moment ale vietii. Intr-un film era o replica : : Best things in life are for free “ , mie imi place sa continui cu : or at least they should be free.
Sunt in tren si scriu si initial am inceput cu gandul ca aceasta scriere sa fie o scrisoare catre ea dar am renuntat din varii motive si m-am decis ca ceea ce debitez acum sa reprezinte urmatorul meu post pe blog.
Mai toata lumea din jurul meu ma critica cum ca as judeca prea mult lumea, cum ca vorbesc mult prea mult despre bani si tot asa lista ar putea continua dar cica astea ar fi principalele. Pai rabufnesc eu aici si spun cum sa nu judec cand eu pentru ceasul ce il port la mana am muncit de mi-au sarit capacele, iar un cacat de om care l-a luat cu bani de la masa si tasu are tupeu sa se uite de sus la mine ? Faza tot de genul asta am avut cu un prieten, dupa cum urmeaza :
Stateam in statie la tramvai si vine un cersetor sa ne ceara bani, eu refuz sa ii dau ( atata timp cat ai 2 maini si 2 picioare trebuie sa muncesti ) iar amicul meu ii da ceva maruntis dupa care imi spune :
- Ii dau eu ma si nu am bani ca tine, ca doar na, tu tocmai ti-ai luat adidasi
La care eu nu ma pot abtine sa nu ii dau replica :
- Pai tu nu ti-ai luat ma saptamna trecuta, si mai scumpi ca ai mei cu un million
El raspunde :
- Da frate, dar erau bani de la mama
Aici intervine indignarea mea : pai cum bip ai tu tupeu sa judeci ce fac eu cu banii atata timp cat tie iti da mamica bani sa te incalti. Nu vreau sa fiu inteles gresit, nu am nimic cu oamenii care primesc bani de la parinti ba dimpotriva ma bucur pentru ei, doar ca ma enerveaza atunci cand o persoana de acest gen ma judeca pe mine, judeca pe ce cheltuiesc eu banii sau ma judeca ca sunt prea rautacios. Pai scumpi prieteni atunci cand pentru tot ce ai pe tine muncesti sa le cumperi si nu pica asa din neant te inraiesti. Te inraiesti cand te duci la magazine vrei sa iti iei nu stiu ce bluza si realizezi ca daca ai da acei bani pe ea maine nu vei mai avea bani sa iti scoti prietena la un suc sau numai ai bani sa iesi cu prietenii la o cafea. Pe scurt pus, este un drept care mi-l ofer singur, AM DREPTUL DE A JUDECA; din pacate nu pot da sentinte sau din fericire ca daca ar fi dupa mine multi ar zace prin puscarii si multe vile ar fi daramte din temelii.
Uof uof CFR si minunatele conditii oferite pentru niste sume modice hahaha Da nu am permis si nici masina si dupa cum multi judeca asta ar insemna ca sunt prost, hai sa va bip.
Continui, probabil dupa ce ajung la destinatie, nu de alta dar bacteria laptop-ului ( cumparat pe banii mei, si inca platesc rate la el ) palpaie incercand sa imi comunice :
“ da ba save ca eu ma inchid si pierzi toate aberatiile pe care te chinui sa le scrii de o ora cu doar un deget, ca stai in picioare, ca nu te-ai trezit si ai pierdut trenul la care aveai loc desteptule “

Ce este mai sus am reusit sa scriu in tren si dupa cum bine era de asteptat nu am mai apucat sa scriu nimic cand am ajuns la destinatie.

Acum cand am citit cele mai sus scrise am realizat ca nu puteam sa gasesc o explicatie mai buna asupra faptului ca eu judec si ca o fac cu atat patos.

Si parca incet incepe sa numai imi pese nici de asta si imi accept conditia. Asist in ultima vreme tot mai des la discutii despre tari straine si capitale si cumparaturi pe acolo si monumente vizitate si tot asa si ma uit ca bou pentru ca sunt in plus pentru mine tari straine vizitate au fost daor ca sa muncesc. Dar asta este, ma ambitioneaza sa pot si eu.

Tocmai am primit pe mail o chestie foarte funny :

World's Shortest Fairy Tale
Once upon a time, a guy asked a girl 'Will you marry me?' The girl
said, 'NO!' And the guy lived happily ever after and rode motorcycles
and went fishing and hunting and played golf a lot and drank beer and
scotch and had money in the bank and left the toilet seat up and
farted whenever he wanted.
~ The end


Este amuzanta dar scopul meu si scopul omului pe pamant este sa aiba o familie caci in urma lui nu pot ramane chestii materiale ci doar o viata. Analizez amuzat si cu real interes programul prima casa si tare mult ma intristeaza. Statul garnteaza el asa de bun la suflet ce este, minunata suma de 60.000 de uero care de fapt sunt 57.000 de euro pentru ca 5% din valoare trebuie sa o platesti tu ca avans. Propun un exercitiu cauta ce apartamente poti cumpara la suma de fix 60.000 de euro. hahahahaha Misto traim in tara in care o inmormatare a costat mai mult decat cea a lui MJ, tara in care apare prima oara orice model de masina de lux, tara in care nuntile se invart in jurul sumei de 20.000 de euro, tarae in care casa de vacanta este ceva banal si tot asa. Misto, Misto asta este lumea in care eu vreau sa reusesc si vreau sa am un copil, pot decat sa imi spun singur : ESTI INCONSTIENT BA BAIATULE.

Gata ca oricum este un mare haos.

Niciun comentariu: