marți, 7 iulie 2009

prin sat

De ce? pur si simplu pentru ca vreau sa am blog, pur si simplu pentru ca eu consider ca din cand in cand gasesc lucruri interesante pe net sau poate uneori am lucruri interesante de spus. Este unu noaptea si sunt acasa la cel mai bun prieten cu inca o foarte buna prietena de a noastra si discutam despre viata si toate prostiile care ne trec noua prin minte. De ce este el cel mai bun prieten ? pentru ca este persoana care ma cunoaste de cel mai mult timp si pentru ca de-a lungul timpului m-a suportat exact asa cum am fost eu in fiecare etapa avietii mele, mai putin rau sau mai rau dar cu o esenta buna. El nu stie si nici nu stiu cat de des citeste el acest blog dar simt nevoia acum sa spun ca am momente cand il invidiez, il invidiez pentru felul in care vede viata si ca de cele mai multe ori este lipsit de griji sau de ganduri rele, cu toate ca ar avea toate motivele din lume. Amica noastra s-a dus acum la culcare iar noi am ramas sa mai aberam despre una si alta dar in principal am ramas sa vorbim despre mine pentru ca sunt socat uneori de modul radical in care m-am schimbat eu, si incerc sa aflu de la el cum se vede din exterior si etc si bla bla.
Simt ca am luat-o in acea directie pe care o urasc, si anume sa vorbesc despre mine but well bip it i can writ what ever the bip i want no ?
Cat mai schimb 2 vorbe cu el te las pe tine cea/cel care citesti sa asculti una dintre noile mele melodii preferate :



Este una dintre melodiile preferate, mai nou, pentru ca oh my GOD ce bine ne descrie pe noi si prostia romaneasca nu umana.
Si in timp ce noi stam de vorba, la televizor ruleaza videoclipuri romanesti, placut surprins sunt unde am ajuns in materie de muzica si in materie de videoclipuri. Parerea mea este ca departe. Si va bip pe toti cei care spuneti ca muzica romaneasca este nashpa sau ca este comerciala, hai sa fim seriosi oamenii care canta trebuie sa si castige bani din asta.

Am avut un week-end superb, minunat, am simtit ca zbor. Cum l-am umplut ? Pai, vineri seara am fost la o terasa, pe acoperisul unei caldiri din tineretului, si am realizat cu stupaore ca este mai scumpa decat orice cafenea de fite din zonele de fite so bip you cei care spune-ti ca Bucurestiul are zone de fite daor pentru ca nu stiu ce x vedeta de chipi-cao isi bea si ea cafeaua acolo. Sambata mi-am exersat talentele culinare ca mai apoi seara sa merg in unul din cluburile de pe malul lacului Herastrau, foarte tare muzica, lume curata si scump imbracata, but bip it eram cu prietenii mei si cu jumatatea mea si ma simteam bine, imi placea muzica iubeam privelistea. La sfarsitul serii am aflat ca este o locatie mult mai scumpa decat cluburile de fite dupa litoral sau din capitala. De aici se poate trage concluzia ca ama avut un week-end in care am platit mai mult decat facea produse dar am apreciat locatia si atmosfera asa ca nu imi pare rau. Duminica am gustat aerul curat la o plimbare cu rolele prin parcul Herastrau si ce frumos este sa vezi atata lume, si ce frumos este sa vezi ca la intrarea in parc Teatrul Masca punea in scena o piesa si lumea era stransa sa priveasca, sa admire, sa aprecieze, sa aclame. Uite ca romanul nu este un tarna incult.
Si eu am atata inspiratie dar ma intrerupe amicul meu cu o intrebare :
" Frate, iti scri viata ? " la care eu nu stiu ce sa ii raspund si asta din orgoliu sa nu spun ca nici eu nu stiu ce fac.

Am tras o noua concluzie asupra vietii si anume ca viata o privesti in functie de unde ai plecat si prin ce ai trecut si ca celor ce au avut si au le este atat de greu sa ii inteleeaga pe cei care au muncit din greu pentru tot ce au. Cand spun asta, ma refer la generatia 20 - 35 pentru ca noi suntem care traim greutatile de astazi, noi suntem cei care ne cautam sufletul pereche in acesta lume haina, noi suntem cei care luptam sa realizam ceva, noi suntem cate si mai cate, mai indraznesc sa spun ca noi suntem cei care traim cele mai sincere bucurii dar si cele mai mari dezamagiri.

Si ma opresc pentru ca aud blesteme ce invoca virusi de calculator sa vina si sa opreasca laptop-ul. Noapte buna sau buna dimineata ?

Niciun comentariu: