miercuri, 1 iulie 2009

groapa

Uneori ma bucura Bucuresti alteori ma scarbeste, mai bine spus ma inspaimnanta. Vreau sa am o familie si automat vreau sa am un copil si ma gandesc in ce lume de chipi-cao o sa traiasca, imi este frica pentru el, nu vreau sa experimenteze si sa traiasca pe pielea lui ce inseamna Bucuresti.

Iau ca exemplu al scarbirii mele faptul ca oamenii de la apa s-a gandit ei ca ar fi amuzant sa sape, fix in dreptul geamului meu, un sant si sa il acopere o mare placa de fier care troncane de fiecare data cand cand trece o masina. Uite asa se anunta o noapte alba pentru mine.

Astazi a reusit sa ma scarbeasca si viata in genral cand m-am uitat in buzunar si pentru prima oara dupa foarte multi ani aveam decat un leu, greu ce-i drept. Am decis cu acest un leu sa ii cumpar ei o ciocolata ROM si zambetul oferit in schimb m-a facut sa uit pentru o clipa de situatia in care ma aflam. Este nasol sa nu ai bani si sa vezi ca pentru unii banii sunt ceva banal.

Ma voi duce acum sa imi fac un dus, si dupa ce ideile imi vor fi racorite sa vedem cum le astern aici.

Proasta idee, asta cu racorirea gandurilor, caci mi-am adus aminte ca maine dimineata incepand cu ora 8 oamenii opresc apa cica sa bage o teava in groapa asta. So....noapte buna....

P.S. : poate apuc de la munca sa va spun cum a fost minunatul meu week-end

Niciun comentariu: