vineri, 26 iunie 2009

o sinteza

Dupa saptamana de "sesiunea lenesilor" astazi am muncit de mi-a stat pulsul si merit o pauza, pauza pe care am decis sa o folosesc intr-un mod constructiv si anume sa scriu pe blog :) Tin sa mentionez ca acest post a fost inceput la ora 17:27 in data de 06/26/2009 la munca, sa vedem la cat se va termina.

Din nou am realizat ca lucrez intr-un liceu cu oameni care au o gandire care daca as descrio ca fiind puerila ar insemna sa vorbesc frumos, serios parca as lucra la Compania Celor al Caror Unic Neuron S-a Sinucis.

Sambata mi-am intarit principiul conform caruia noi ca si oameni ne schimbam de la zi la zi ( ideal ar fi sa evoluam dar majoritatea involueaza ), cum am am facut asta ? Pai m-am intalnit cu o fost si am observat ca gusturile mele s-au schimbat ca felul in care privesc o relatie s-a schimbat si tot asa.

De chipi-cao este ora 19:00 si eu sunt tot la munca. Si in astfel de clipe imi pot asculta linistit muzica si muncesc parca mai cu spor si mai gasesc timp sa ma gandesc si la tot ce ma inconjoara si uite asa ajunge un simplu om sa se creada un mic Napoleon.

Referitor la post-ul meu cu un gram de responsabilitate, ma intreba cineva de ce ma agit ? cred ca voi schimba eu ceva ? Pai nu cred ca voi schimba eu ceva dar poate se mai gaseste un idiot ca mine iar prin acel idiot se mai gaseste inca unul si dupa aia vom fi mai multi idioti carora le pasa si atunci poate se va schimba ceva. Nu pot sta indiferent la ce se intampla in jurul meu, sunt un idiot care chiar se enerveaza cand vede ce se intampla in jurul lui si de aia de aici de jos incerc sa schimb cat pot din lumea asta, din tara asta; nu de alta dar vreau sa am un copil si acel copil vreau sa fie mandru ca este ROMAN si aceasta tara sa ii ofere ceea ce vrea.

De mega chipi-cao, inca sunt la munca si este ceasul 20:00 si nu stiu de ce mai stau aici la ora asta. Poate ca stau pentru ca nu vreau sa ma duc acasa sau pentru ca nu am chef sa ma plimb sau pentru ca ma gandesc cu placere la cineva si uite asa incercand sa realizez de ce stau aici s-a facut ora 21:00 si niste nori foarte negri s-au strans pe cer asa ca eu plec si imi termin post-ul de-a lungul acestei seri......

Ora 23:00 am ajuns si acasa, nu ca as face atatea ore de la munca pana acasa ci pentru ca este benefic creierului sa mai poarte si o discutie ceva dupa munca.

Asta a fost jurnalul zilei in care am muncit de mi-a iesit pe ochi, jurnalul unei zile in care m-am enervat de am zis ca face poc o vena, dar cel mai important a fost jurnalul unei zile in care am realizat ca doar gandindu-ma la cineva mai ma calmez.

Noapte buna si prietenilor care citesc blog-ul si ma intreaba deseori in ultima vreme : " cum iti dai seama ?" le raspund sincer ca vine un moment in viata fiecaruia in care simti ceva altfel decat tot ce ai simtit pana atunci, ca vine un moment in viata unui barbat cadn cu ultimii 7 lei prefera sa ii cumpere ei un trandafir in loc sa isi cumpere tigari.

Niciun comentariu: