joi, 4 iunie 2009

de parca eu stiu ?!?!

As putea face pe doctorul docent si sa denumesc acest post " in deplasare partea a 2-a " da parca suna de chipi-cao. Da ma aflu in cafeneau de fite din zona de fite si nu simt nevoia sa ma explic ca sunt aici decat prin simpla fraza " what my feather ? aveam nevoie de o priza si de wireless ".

Pana sa trec la o scurta analiza persoanelor ce ma inconjoara vreau sa imi astern cea mai noua constatare asupra societatii, de data aceasta la nivel international ( ce tare suna ). Nunta si petrecerile dinaintea ei numite foarte frumos petrecerea burlacilor/burlacitelor. In primul rand daca judec la nivel de Romania este o faza de chipi-cao ca si " Valentine's Day " da na americanu face romanu copiaza si se mai si distreaza. Revenind la acele petreceri am realizat ca este foarte tare felul in care se desfasoara :
- LA BARBATI : se suna intre ei, inchiriaza un club sau o vila, se imbata ca porci, anagajaza vreo 2-3 fetite, iar beau, alea danseaza si gata treaba, spre dimineata care mai este viu mai mananca si o shawerma
- LA FEMEI : pai se suna intre ele de multe ori, de fapt de foarte multe ori, se decid asupra locatiei, servesc inainte de event o mica gustare, beau si ele diverse bauturi multicolore, cica se imbata ca de fapt doar se ametesc un pic. Ce ma amuza cumplit este ca ele in permanenta discuta despre silueta lor si cu toate astea mananca si mananca ceva si cand se vad la un ceai si iar discuta despre silueta si iar mananca, incredibil as putea spune.

Ca tot sunt intr-o zona mondena trebuie sa imi exprim dezamagirea fata de ceea ce presa romaneasca considera monden :
- o cearta purtata pe blog-uri intre Mircea Badea ( un carnat pestrit si obosit ) si Carcotasii ( doi obositi de timp si de vreme care nu vor sa se lase de meserie ). Aici se mai adauga si dezamgirea fata de Buzdu si Morar pentru ca il sustin pe Badea astfel luand si ei parte la aceasta galceava mediatica de tot chipi-cao.
- casatoriile octogenarilor Lis si Roman, dar hai treaca, ca sunt eu baiat bun si realizez ca trebuiesc umplute si foile alea cu ceva
- mega scarba : sa imi spui mie ca tataie de Lis la cei 65 de ani ai lui si-a traso in noaptea nuntii timp de 2 ore; am o singura intrebare domnilor " ziaristi " : Ati stat voi la curul lui si l-ati cronometrat ?
- ca s-a mutat zona de fite dupa Dorobanti pe Decebal, asa si ? multumita crizei toti chipi-cao astia care traiesc pe carca parintilor nu prea mai au bani so informatie nefolositoare pentru omul de rand care apreciaza cafeau sau serviciile; daca cineva se trezeste sa comenteze ceva aici ii zic de acum sa taca ca sunt cateva cafenele in zona veche mult mai scumpe decat cele din Dorobanti so shhhhhhhhh

Inainte sa trec mai departe vrea sa spun un mare MULTUMESC oamenilor care ii cunosc si celor pe langa care trec pe strada, pentru ca imi dau atatea de analizat si atatea de discutat, voi sunteti muza mea.

BARBATUL INDRAGOSTIT ESTE PROST - mic tratat de desteptare pentru femei.
Hai sa fim seriosi, voi femeile aveti ceva aparte, eu am puterea sa recunosc. Trebuie sa mentionez aici ca dinntr-un punct de vedere asa se diferentiaza o femeie de o fata, prima face barbatul sa se indragosteasca de ea pe cand cea de a doua spera ca se va indragosti barbatul de ea. Eeeeeee pai si cand s-a intamplat fapta maiastra tu ca si femeia poti obtine orice iti doresti daca sti sa iti joci cartile otherwise te joci cu orgoliul masculin.
Tare as vrea sa stiu cand se termina o relatie sau macar o explicatie de ce isi pierde din farmecul de inceput. Pana acum ceva vreme eram cel mai aspru critic al persoanelor care insala fie ei barbati sau fie ele femei, pentru mine era cel mai josnic lucru care il putea face un om. In continuare imi pastrez principiul meu sa nu fac asa ceva si daca este cazul atunci voi fi fair ma voi desprati si de abaia apoi voi merge mai departe. Dar pe astia care o fac nu le mai dau in cap, pentru ca se pare ca scuza aia penibila care cu siguranta am auzit- mai toti ( domne am fost impins sa o fac sau nu a insemnat nimic ) se pare ca este reala. Da intr-adevar cand ai nevoie de ceva si in relatia/casnicia in care te afli nu gasesti cauti in alta parte inca incerc sa gasesc o explicatie de ce nu ai pleca de acolo de unde nu ai tot si promit solemn ca in clipa in care voi gasi explicatia va voi comunica.
Stau acum si realizez ce avant extraoridanr am avut eu cu blog-ul asta cand lumea citea si comenta i imi trimiteau mail-uri si etc si ma oftic deoarece atunci trebuia sa pun eu aceste intrebari existentiale nu acum cand numai comenteaza nici al cu codita si cornite.
Mare chipi-cao, m-am lasat de fumat de aproape 2 saptamani, bine recunsoc, am scazut de la aproape doua pachete pe zi la 3-4 tigari pe zi uneori nici una, chipi-cao pentru ca m-am trezit sa fac chestia asta intr-o perioada in care am foarte multe probleme pe cap. Si stiti ce este de chipi-cao ? cand nu ai pe al cui umar sa plangi ca sa numai vorbim de cerut ajutor, dar vorba unui amic " Sunt prea puternic ".
Mai nou in mintea mea s-a mai infiripat o noua problema sau mai bine spus dilema, am cateva optiuni pentru viata mea de acum inainte si pe cuvant daca stiu pe care sa o aleg :
- prima si cu cel mai scazute sanse de punere in aplicare ar fi sa ies din actuala relatie sa gasesc o fata bogata si sa ma casatoresc din interes, mai mult ca sigur ca nu voi putea face acest lucru pentru ca sunt mult prea orgolios
- a doua si cu ceva sperante de aplicare ar fi sa am rabdare in timp si sa ma casatoresc din dragoste si sa mor sarac
- a treia sa ma casatoresc cu o amica de amea si sa facem o afacere, pentru ca la comun banca iti da mai multi bani, de lastat poti lua un apartament si mai tarziu pot divorta si reveni la a doua optiune
Publicul se auzi : " Ba ce curv esti ! " asa si ? La varsta mea vreau o familie si vreau bani punct.

Probabil va intrebati de ce naibii am scris de atat de multe ori " chipi-cao ", pentru ca nu vrea sa mai vorbesc urat. Da, sunt pe drumul caintei, de fumat ma las, de vorbit urat ma las, de baut poate o sa ma las, mai ramane sa ma las de sex.

Ca sa inchei asternutul de litere in stilul haotic va spun ca as mai fi scris dar ma uit socat la un grup de pusti, minori, care si-au numarat maruntisul si acum si-au comandat diverse bauturi colorate frumos si pline de mult alcool.

Voi incheia acest post cu cateva din poze din rubrica ma bucura BUCURESTI





Un comentariu:

I spunea...

Ma bucur ca te-ai lasat de fumat.Cel mai bine ar fi sa te lasi total,fara 3,2 sau o tigara pe zi..total...altfel tot iti afecteaza organismul. :)