luni, 26 iulie 2010

pai da sau nu ?

Da, in seara asta am chef sa scriu; ce ? baliverne ca de fiecare data, cuvinte care ar trebui sa ii atinga pe multi dar culmea nu ating pe nimeni pentru ca nu-i asa ? sunt doar cuvinte si cuvintele nu pot rani.
Ca de fiecare data titlul nu are nici o legatura cu post-ul sau din contra este chiar esenta post-ului dar din nou s-ar putea s ama izbesc de o aspra judecata pe care nu dau doi bani.

In fine, nu am avut nici o data impresia ca eu le stiu pe toate si cu atat mai mult ca eu le-as sti cel mai bine, doar ca intamplarea face ca atitudinea mea asa sa fi fost inteleasa de catre cei din jur. Si aici tin neaparat sa completez cu filozofie proprie de viata esti inferior ( adica cineva este mai presus ) doar in clipa in care tu te consideri asa.

Cineva ma intreba o data, daca eu cred in Dumnezeu si nu am stiut ce sa ii raspund, mai tarziu am ajuns la concluzia ca eu cred dar cred in felul meu si contest anumite lucruri pentru ca am un creier si pot gandi. Da sunt dezamgit si condamn maxim acest curent cu " domne sunt ateu " pe naiba, sunteti o adunatura de oameni car enici voi nu stiti ce vreti de la viata si culmea este ca sunteti identici cu cei care cred orbeste. Diferenta intre acestia este facuta de faptul ca " ateii " se gandesc un pic dar nu stiu ce vor de la viata iar " habotnicii " le est prea frica sa gandeasca; ideea este ca toti acestia sunt in acelasi punct la acelasi nivel si culmea haiosului o reprezinta ca se blameaza unii pe altii cand mai preocupati ar trebui sa fie de propria viata. Un profesor de religie imi spunea in generala ( la vremea aia nu am inteles ) ca fiecare om crede invariabil in ceva, si ca de fapt aceasta credinta in ceva reprezinta insasi speranta; tot acest minunat om mai spunea ca de fapt toat credinta necesara umanitatii de fapt se afla in rugaciunile in vreunui salbatic izolat pe o insula care se roaga la sfantul copaca sau sfanta stanca, diferenta o face ca el este sincer in ceea ce face. Eu ca si gandire asupra acestui subiect pot spune ca ma aseman un pic cu Al Pacino ( in rolul diavolului in filmul " The Devil's Advocate " ).



Ei bine cam cred ca asta concluzioneaza foarte bine o mica introspectie in lumea religiei. Nu de alta dar sustin ca este bine sa crezi in ceva in felul tau. Ma opresc de teama sa nu fiu injurat ca eu cred in cine stie ce sau mai rau caci pana la urma traim in societatea in care morala a murit dar inca traieste cu o aparenta extraordinara.


Sa continuam...cu ce ? Pai voi lua o pauza de tigara sa imi aleg cu grija despre c vreau sa scriu in continuare.
Asa...cam lunga pauza dar traiasca jocurile ce le ofera facebook :)

Ma gandeam sa scriu despre carieristi and so on dar la sugestia unei persoane de demult voi lasa asta pe maine nu de alta dar hai sa organizam un pic haosul.

Vreau neaparat sa scriu cat de liber si frumos a fost Bucurestiul in acest week-end. de ce ? pai ar fi cateva motive :
1. pentru ca toate femeile lesinate si carora nimeni nu le ofera servicii de natura sexuala au fugit la mare sa il vada pe Mika si vai vai ce s-au mai isterizat ele. Ma jur ca nu le mai inteleg nu ca le-as fi inteles. Dar ba le vezi ca admira si le gurg balele dupa baieti cu muschi, ba le vezi ca atarna dupa baieti cu masini puternice la compensare si acum mot cocot le vezi ca se isterizeaza dupa un baiat cu voce ca a lor. Sunt confuz, tare confuz
2. pentru ca tot manelistul reformat in houser peste noapte a fugit la mare la Liberty Parade, pacat de baietii aia care baga acolo pe scena ca ei o fac din, vorba lui Connect-r, for the love of house music. Vezi toti stiuletii cu tricouri fake din dragon si toate pitipoancele cum s emisca pe beaturi de house cu miscari sacadate ce la foloseau acum ceva vreme la concertele Miss Piranda. Ce tari sunteti ! cand o sa fiu mare vreau sa fiu ca voi. Pentru cei care urasc clasa mai sus mentionata si chiar iubesc muzica house le recomand Dance Week-end. Ca aici este pe bani nu mai este mocangeala :)
3. pentru ca afara este cald si tot provincialul parasest jungla de beton ca sa fuga la casuta lui din preerie, am fost cam arogant aici dar cine ma cunoast imi stie argumentele ;) cine nu sunt foarte dispus sa le explic

P.S. : nu toti cei prezenti la aceste event-uri sunt conform descrieri dar majoritatea dicteaza culorile tabloului, nu ?

Si de incheiere vreau sa ma plang de vreme, este fucked up, ba cald, ba rece; mai am un pic si o sa devin termo-sensibil adica un ciudalau dinacela care doarme cu soseste in picioare si poarta izmene si maieu.

Si uite asa cred ca injuraturile si blestemele si acatistele de rau la dresa mea se vor inmulti de maine exact ca o familie de afircani care si-o trag in nestire.

Noapte Buna ?!?!

Niciun comentariu: