vineri, 13 august 2010

smile stupid

Da stiu am pus titlu in engleza cand eu ma declar atat de impotriva englezismelor dar ei bine avem o dovada ca fac si eu parte din turma. Ce este misto la mine este ca nu sunt ipocrit si spun ca sunt altfel, eu recunosc si culmea mai ma si mandresc.



Scriu dupa ceva vreme pentru ca precum tot romanul mi-am permis si eu un mini concediu.
Ultima oara parca am scris despre minunatele evenimente de la malul marii si anume concertul Mika si parada manelistilor convertiti adica liberty parade. Weekend-ul urmator acestor evenimente de mare angajament am fost si eu la mare sa dau un oscior de ajutor la organizarea concertului lui Bolton. Genial domne, omu este un foarte smecher la varsta lui si ma refer ata la profesionalism cat si la voce dar mai ales la aspect pai eu daca o sa arat asa la varsta lui pai o sa ma plimb cu tirul de pitipoance dupa mine. Multa lume dar nu atat de multa pe cat ar fi meritat un asemnea artist intr-un concert pe malul marii, in port. Dar ce sa ii faci romanului ii place moka, orice sa fie moka. Am fost cazat in Mamaia si spun cu sinceritate ca majoritatea oamenilor in statiunea asta sunt misto bai nene, desigur pentru vulpile care nu ajung la struguri ei se numesci fitosi. Nu frate nici acum nici in 2000 de ani nu voi aprecia ideea voastra de salbaticie ipocrita numita Vama Veche. Cine vrea salbaticie alege un 2 Mai, alege o Delta Dunarii dar hai sa nu ma avant prea tare in acest subiect ca ma agit degeaba, toti se duc in Vama si se cred boemi cand isi dau curul jos dintr-o masina de 20000 de euro si fumeaza un trabuc si au la gat lantul de multe karat facut cadou de mamica la 18 ani si la mana ceasul care daca il amanetezi poate imbraca o familie de nevoiasi. In fine....Dupa terminarea concertului m-am mutat in Neptun-Olimp pentru o minunata reuniune de neam. Super tare frate, nu credeams a ma distrez asa bine cu ei, avantaj ca am crescut si recunoasterea acestui fapt este alcoolul ce venea in permanenta de la unchii mei. Credeam ca aceste 2 statiuni au murit, ei bine nu este asa doar ca daca in anii 90 ele reprezentau locatia oamenilor cu ceva dare de mana si a fitosilor acum este locatia tinerilor familisti. Mi-a placut scoruri de bun simt si lumea in general ok.

M-am intors in Buc si am formulat o rezolutie : Am luat tristetea si am transformat-o in nisip si lacrimile in mare / Am luat tristetea si am transformat-o in dorinta si lacrimile in zambete. Rezultatul, pai.... o perspectiva tare relaxata si misto asupra vietii.

Si am plecat din nou pas intins pentru a ma bucura de cel mai tare event al anului si anume DANCE WEEKEND, da intrarea a fost cu bani adica a trebuit sa cumpar bilet nu a fost o mocangeala stupida unde vreun baiat cu tricou lucios sa ma calce pe adidasii mei curati ca eu s ama enervez si sa imi vina s aii sparg fata. A fost super tare. Tiesto cred ca a avut cel mai bun set al lui ever, cat despre nenea Fatboy Slim cuvintele sunt de prisos, omul est un geniu si setul lui a fost ca de fiecare data mult peste asteptari. Astept deja DANCE WEEKEND 2011. Si sa nu uit La Multi Ani The Mission !!!



Si back home, am ramas cu amintiri frumoase, distractie maxima, si chiar a reprezentat refularea unei prime jumatati de an nu tocmai buna. Dar de acumvorba lui Marley : " the sun is shining ".

Acest post parca a fost mai mult un pic de justificare pentru perioada in care nu am scris, jstificare fata de mine caci in caz ca nu stiai eu nu datorez explicatii nimanui. Sunt un om liber si ma mandresc cu asta si darca merg in rand cu turma o fac constient si reprezinta o alegere proprie, pacat ca nu pot spune acest lucru despre multe persoane pe care le cunosc.

Anyway aceste fiind spuse spre nefericirea unora inca traiesc ma refac si voi incepe sa scriu again pt ca asa vreau eu si voi scrie despre rice vreau eu.

Noapte buna.

Un comentariu:

ImChannahAndIveLeftMyTown spunea...

Welcome back >:D< Missed your writting :D
Ma bucur ca te-ai distrat :P Si ca esti ok