marți, 24 august 2010

luna plina



De la ora 6 cand am plecat de la birou m-am tot gandit ce anume sa scriu in seara asta si nu la modul ca sunt in pana de idei ci pur si simplu pentru ca nu stiam de care din subiecte sa ma apuc atunci cand voi ajunge acasa. Pasind pe strada mea de abia in jurul orei 11 am observat ca in aceasta noapte este luna plina. Astfel gandul meu a zburat la singura iubire ce niciodata cu al meu suflet nu a jucat jocuri puerile, ea a stat sincera sus pe cer si agale uneori ma privit.
Am decis sa scriu despre iubire, nu ca as sti eu ce este dar cu siguranta stiu cum se simte. Am renuntat pentru ca este o idee demodata se pare. Asa ca din aduceri aminte ce toata ziua nu au contenit a ma bantui am decis sa pun cateva melodii. Melodii ce pentru mine inseamna enorm si pentru tine probil ca nu inseamna nici macar cat un fir de nisip ce usor se strecoara printre degete intr-o zi calduroasa de vara.



Tot in seara asta am dat delete si la postul despre femei ( extrem de misogin ) la care apucasem sa scriu vreo 2 pagini dar am realizat ca nu are nici un sens, nu fac nimic in afara sa genralizez daca as scrie ceva de genul si eu unul inca pastrez speranta ca mai exista si oameni de calitate, atat femei cat si barbati. Ce inteleg eu prin oameni de calitate ? ham ar trebui sa scriu mult si ar trebui sa scriu doar o fraza, este un subiect ce nu are inceput si nu are sfarsit. Dar stiu mereu ca cel mai mult am apreciat la un om coloana vertebrala, pacat ca eu unul ma invart intr-o lume a nevertebratelor de profesie actori ce stiu a se preface si lasa impresia ca sunt mai sfinti decat sfintii cand ei stiu doar sa insele increderea.
Cineva astazi imi spunea ca iti dai seama cand sunt singur pentru ca atunci scriu, gresit, scriu cand sunt trist sau cand simt ca voi izbucni intreband pe strada oamenii daca vad si ei aceiasi monstrii ascunsi de dupa masti de carnaval. Acum sunt doar un pic abatut, acum doar visez pentru o clipa la ceva ce cu sigurnata nu exista, iar daca tu oricine ai fi, ai impresia ca ti-ai dat seama la ce visez sau la ce ma refer sau ce vreau sau cine sunt ei bine te inseli iar daca esti curios mai bine ai intreba. Caci stiu ca, curiosii mor repede dar macar mor informati nu prosti si ignoranti; iar asta pana la urma este o alegere pe care toti trebuie sa o facem in viata : mult si prost versus putin si de calitate. As mai avea de scris cateva vorbe despre acea falsitate ce se ascunde sub acele masti dar ce sens are ca deja nici ei nu se mai cunosc pe insisi si mie imi place sa traiesc cu convingrea ca atunci cand isi vor pierde masca si in spatele lor se vor fi strans atate suflete goale vor dori tot ce o data acele sufelte, sterpe acum, isi doreau dar au avut grija sa le fure incoenta si frumosul pentru a isi cladi un piedestal al cuceririlor de doi bani. Cat despre respect in general ei bine il port oamenilor ce au reusit sa ma faca sa ii urmez sau ce vor reusi a convinge ale mele picioare sa alerge in urma lor doar ca ale mele urechi sa ii mai auda o data si inca o data. Despre incredere, ei bine exista o majoritate care nu au incredere in nimeni si refuza oameni minunati si mai exista cativa nebuni ce acorda toata increderea de la prima intersecatare a privirilor si nu putine sunt suferintele scrijelite pe al lor suflet dar nu mica este satisfactia ca prosti au fost cei din jurul lor de au reusit sa piarda un asemnea dar.

Ai inteles, am inteles, nu cred dar cine stie poate esti chiar tu unul dintre oamenii ce isi merita acest frumos cuvant " OM ".

Noapte buna !

Niciun comentariu: