vineri, 16 iulie 2010

un pic deplasat, un pic ratacit

De vreo 2 luni am impresia ca vremea este in ton cu starea mea de spirit. Ma trezesc cu soare continui cu ploaie si iar un pic de soare ca sa termin mai apoi cu ploaie. Probabil ca vei spune ca trist, probabil ca ai dreptate. In fine nu conteaza. De ceva vreme ma documentez si tot imi formez idei si pareri cu referire la viitoarele posturi, si anume vreau sa scriu un post despre Bucuresti si cum schimba el oameni si un post despre femei; acestea doua nu ca as fi eu vreun expert dar cred ca am vazut si am trait destule cat sa imi formez o parere pertinenta. De ce tot ma gandesc la ceste doua posturi pt ca ce am in cap sa scriu se va putea face doar prin puterea exemplului si pentru ca parerile mele sunt destul de agresive, concluzie, cu siguranta multe persoane se vor simti lezate.

Idei de a scrie ceva nou pur si simplu nu am pentru ca altceva in afara de vesnicile rahaturi nu prea se mai intampla nimic. Mai aud de cate o proasta sau prost care si-o trage fara prezervativ in one night stand-uri si completez cu mesajul " o sa fiu primul care o sa rada ".


Mai aflu despre persoane care le respectam datorita moralitati si principiilor lor, si am trecut referitor la ei prin starea de dezamagire si am ajuns la o stare care nu o pot descrie.
Mai vad persoane care ma judeca si ma iau peste picior despre cluburile pe unde merg cand de fapt prietenii/prietenele lor se duc in aceleasi cluburi.
Si ar mai fi idei doar ca vad ca in timp ce scriu as avea dedezvoltat si scris doar ca ceva nu mai ma lasa sa dezvolt.

Ma voi opri aici si spun ca as vrea sa nu mai fiu ....nu de alta dar m-am nascut fraier si ma afecteaza mult prea tare tot ce vad in jurul meu si ma afectat mult prea mult tot ce de-a lungul timpului s-a intamplat in viata mea, noroc ca am mai uitat o parte. De incheiere voi incerca sa reproduc ce am auzit candva :

" Cel mai mare cadou al vietii pe masura ce imbatranim este ca incepem sa uitam caci atatea amintiri ar fi prea mult pentru un om sa suporte "

Salutari din centrul vechi !

Niciun comentariu: