vineri, 9 iulie 2010

plina vara

Ce faci cand simti ca problemele te coplesesc, cand totul in viata ta nu merge nici macar bine ca sa nu spunem ca nu merg cum ti-ai dori. Pe scurt toate merg pe dos. Unii dintre noi asteapta linistea noptii, altii se afunda in alcool, altii ajung sa fumeze mult prea mult si altii decid sa puna capat.
Care este varianta buna ? fuck, fiecare isi alege ideea este ca orice ai incerca pur si implu nu se repara.
Dorinte neimplinite, vise spulberate, inimi frante, greutati zilnice si lista de dezamagiri ar putea continua doar ca unora parca ne cara cineva cu basculanta.
Ei bine eu unul ma trezesc dimineata si imi lipesc de chip un zambet larg si imi spun ca este o noua zi si totul va fi super, ca s avezi minune neplacuta, undeva de-a lungul zilei ceva strica tot si termin munca si cu ultimele forte reiau acelasi zambet si aceeasi atitudine si vine noaptea si totul se duce pe apa sambetei. De ce ? probabil pentru ca atunci esti singur, probabil ca atunci gasesti timp in viata ta tumultoasa de animal de oras, ceva timp si pentru tine.

Serios daca stiu ce am vrut sa scriu. Ma simt prea derutat caci in jurul meu vad din ce in ce mai multi oameni singuri tristi si dezamgiti ca s nu ii mai pun la socoteala pe cei care sunt doi si tot tristi sunt. Si cred ca este pacat ca ne lasam viata sa treaca in felul asta dar poate asta este lectia suprema din partea vietii ceva pe genul o s aiti amestec aceste piese de pussle si apoi ma voi uita la tine si voi rade in timp ce tu ca un disperat te chinui sa creezi acea imagine perfecta.

O melodie si naopte buna !!!

Niciun comentariu: