miercuri, 14 iulie 2010

vreau

Vreau atat de multe incat am pierdut sirul lor. Nu primesc mai nimic din ceea ce imi doresc. Probabil ca se va gasi acum vreun adept al gandirii pozitive care sa imi tina cine stie ce prelegere, ei bine nu am chef, azi nu, nu vreau sa ascult sau sa vad cacaturile tale idealiste la care renunti imediat ce ai dat cu posteriorul de pamant. Caci daca urasc ceva, aceia sunt oamenii care renunta la principiile lor si la felul lor de a fi. Eu mereau am avut o filozofie de viata foarte buna si anume :
" sunt realist, omul este rau prin definitie, na ma gndesc la lucrurile bune ce s epot intampla si le las pur si simplu sa apara, sa se intample si s ama bucur de ele; ma gandesc la lucrurile rele ce se pot intampla tocmai ca sa le previn " Sanatos zic eu, tu ce zici ? a da era sa uit probabil ca tu esti optimist, aloooooooooooooo wake the fuck up ! viata nu este roz.

By the way : va aduc aminte sa va uitati cu atentie la post-ul de dinaintea acestuia - filmul este absolut extraordinar.

Am pus titlul acesta post-ului pt ca vroiam sa scriu dar pur si simplu nu stiam cu ce sa incep si cum sa imi leg ideile. Pentru faptul ca eu inca am ce scrie sa tinem un moment de reculegere si sa multumim minunatilor oameni ce traiesc in acest oras si cu caracterele lor indoielnice au reusit s ail transforme in Sodoma si Gomora. Nu sti ce inseamna ? pacat, inseamna cam tot ce se intampla acum, fala, invidie, toata lumea si-o trage cu toata lumea. Sau in alte cuvinte spus : am deviat rau de tot de la drum. Bai si imi pare rau ca sufar dupa greselile acestor oameni imi pare rau ca eu caut ca nebunul intre acesti oameni sa imi creez o familie, imi pare rau ca sunt destul de tampit incat sa cred ca voi gasi, la cererea publicului hai sa fiu optimist si sa cred ca voi gasi dar tembel sa fi in societatea asta sa faci un copil. Stiti care este partea nashpa ca tocmai genratia tanara care trebuia sa fie altfel este cea care accentueaza acest comportament. Si da sunt constient ca imi tocesc buricele degetelor de pomana.

Si am facut gafa sa ma duc vineri seara in unul din cluburile selecte ale capitalei. Prima dezamagire : vezi la o masa 2 stiuleti urati cu puf si cu vreo 10 avioane frumoase tare, ca sa fie cu rima. Morala : ai bani ai de toate
A doua dezamagire : prea multe minore. Morala : sa-i bip pe parintii lor iresponsabili care nu realizeaza ca fetele lor se terfelesc prin cluburi pentru un pahar de vodca si continua sa se terfeleasca pe bancheta din spate pentru un drum pana acasa.
A treia dezamagire : trec oameni cunoscuti pe langa tine si nu au bunul simt sa te salute. Morala : asta este, unii chiar sunt salbatic de prosti
A patra dezamagire : se opresc langa tine anumite persoane si se minuneaza ca ce cauti tu in acel loc. Morala : unii au impresia ca pentru simplu fapt ca ei se duc acolo este locul lor, ei bine GRESIT nu aveti nimic
A cincea dezamagire : vezi intr-un loc curat si cu muzica house oameni care pana nu demult urlau ca acolo merg doar fitosi si pitipoancele. Morala : prefer sa ma intreb retoric Cum se poate schimba gustul atat de radical ? Inseamna ca faci parte dintre ei acum daca te duci in aceleasi locuri ca ei ? Intrebari retorice caci eu ma duc de cand au aparut in aceste locuri si nu sunt cu toate ca foarta multe lume considera sa te eticheteze in functie de clubul in care te duci sau d elocul und eiti bei cafeaua.
A sasea dezamagire : toata lumea stie pe toata lumea. Morala : viata multora se desfasoara in forma cercurilor olimpice. Cine nu intelege sunt disponibil sa ii explic.
Parti bune : muzica, aspectul clubului.
Hai destul ca cine stie ce scena penibila mai imi aduc aminte si o descriu aici in detaliu :).

There's no happy ending to cocaine. You either die, you go to jail, or else you run out. Sam Knison - Destept tip nu ? asa ca mai bine nu incercati.


Sambata seara cu siguranta am fost la cea mai tare party ever, si credeti-ma pe cuvant ca ma fost la destule. Am fost la M'Globe Party. Adica un mare glob in care am intrat multi oameni si am ascultat muzica buna ( Chicane - live ) si am avut parte de proiectii 360 de grade. Nu am cuvinte sa descriu cat de genial de tare a fost. Super mega extraordinar. Totul la superlativ. Atmosfera - pai au lipsit toate partile nasoale de vineri seara deci a fost NEBUNIE. Tin s amultumesc pe aceasta cale unei marci de tigari pentru ca au adus aceasta petrecere si in Bucuresti.

Duminica feeling prost. Ai avut vreo data sentimentul ca vei pati ceva nashpa dar cu toate astea sa continui sa faci ceea ce faceai ca in final sa sfarsesti sa patesti ceva nashpa dar nu chiar atat de rau cum iti inchipuiai tu. Eu m-am pravalit cu rolele ca sa sarut asfaltul si sa mai realizez un pic ca pana una alta inca traiesc pe pamant. De aici mai departe saptamana normala piperata cu mici aventuri ce nu reprezinta un punct de interes comun.

Si uite ca am gasit ce sa aberez si in seara asta si vreau sa inchei cu ceva care mi-a venti in minte acum cam o luna. Da am inceput sa imi notez in telfon cand imi vine o idee misto si in curand cred ca imi voi cumpara reportofon pt ca este mai simplu.
O alta definitie a vietii : " Milioane de vise ce se ajuta de de mii de sentimente ale catorva sute de persoane ce alearga pe cateva zeci de carari si sfarsesc intr-un singur fel - singuri " - un anonim celebru

Respecte si noapte buna !

Niciun comentariu: