duminică, 2 mai 2010

after a plimbare

Incep inedit, adica cu : Buna Seara !
Acum realizez ca luna trecuta s-a indeplinit un an in care mai mult sau mai putin mi-am asternut aici toate frustrarile ca orice blogger respectabil.

Am mai citi ceva blog-uri in ultima vreme si pot spune ca sunt dezamagit, eu traiam cu impresia ca cei care au si scriu pe un blog sunt mai poetici si ii roade grija de probleme mai existentiale nu de banalitati. Traiam cu impresia ca aceasta comunitate se poate uni in a face lucruri bune ca de genul campanii umanitare de strangere de fonduri sau de constientizare sociala a unor diverse probleme dar se pare ca nu prea este asa. Avem persoane care folosesc acest spatiu ca sa isi relateze in detaliu relatia amoroasa si reusitele sau esecurile legate de aceasta, guys voi sunteti cei care ati inspirat ultima reclama a unei companii de telfonie mobila, si anume acea reclama in care un tip se grabeste si in brate tine o foaie pe care scrie : " Intarzii la prima mea intalnire off-line " :), care by the way o consider geniala si un semnal de alarma daca societatea noastra ajuns sa se bucure cand se intampla asa ceva. Blestemat fie el internetul si in special retelele de social networking pt ca incurajeaza acest comportamnet pe care indraznesc sa il categorisesc ca fiind deviant. Mai exista cei care au frustrari politice, si o tin toata ziua buna ziua ca " jos Basescu ", acestia ma dezamagesc profund nu pentru ca sunt impotriva presedintelui ci pentru ca ar putea sa isi canalizez cu totii energia pentru a realiza lucruri benefice pentru aceasta societate nu sa planuiasca sa se intalneasca sa scandeze ca idiotii " jos Basescu ", really now ? Cei mai tari pot spune ca sunt cei care scriu in fiecare zi si cu toate astea nu scriu despre nimic, dar bravo lor caci asa reusesc sa mentina un numar de vizitatori constant care se traduce in valoare finanaciara a blog-ului lor si later on in bani in cont, BRAVO domne sunteti niste tari, ati gasit cum sa exploatati odihnitul psihic romanesc.

Trecan la altceva am descoperit si de ce este bine ca lista ta de mess sa fie numeroasa, si anume : cam 50 % din persoane au un status care le defineste ziua sau saptamana si uneori poti citi some interesting quotes, o mare parte dintre acestia mai si pun in spatele statusu-lui un link catre o melodie sau mai stiu eu ce. Prin ultima varianta am descoperit si eu o melodie care cel putin in seara asta ma obsedeaza :D.


Asculta mai multe audio Muzica

Sper sa va placa, pentru ca este asa de aducere aminte a tineretii. ;) Asta venind intr-un moment in care realizez ca ne indepartam unii de altii cu sau fara voia noastra. Nu ar fi misto daca am putea sa traim toata viata, cum zice melodia asa " la panarama ". Am prieteni care imi spuneau ca de cand am prietena nu mai ies, si ma uit acum la ei de cand au partener/a de viata nici o basina nu pot da unul fara altul barem de iesit undeva. Si atunci consider ca este absurda o astfel de analiza a unui om. Desigur exista si oamenii care se avanta intr-o relatie si de o data brusc uita de toti prietenii, eventual ii mai saluta sporadic pe mess, si cand ajung la momentul despartirii, lumea lor se prabuseste si isi aduc aminte de toti prietenii care ii uitase; well asa ceva nu este ok si nu ar trebui facut.

By the way, a fost si 1 Mai Muncitoresc care de fapt este o ocazie pentru tineret mandria tarii sa fuga la mare sa bea sa se drogheze si sa si-o traga unlimited, brava domne brava, cum spunea o reclama : Viitorul suna bine ;)

In ultima vreme am tot auzit de discutii sau la unele am asistat pe tema " cat de important sexul intr- relatie " si uite si concluziile :
- pe principiul mai rarut ca-i mai dragut, ca cica domne asa se mentine pasiunea vie
- every day ca frate nu se poate, de ce sa mai stau cu cineva daca nu fac sex zilnic
- pauza pe perioada nedeterminata pana nu imi indeplinesti cine stie ce fantezie
- o amica facea analiza a doau prietene de ale ei si a iesit in felul urmator : una dintre ele face sex on a daily basis iar the other o data pe saptamana, amandoua sunt fericite cu felul in care isi traiesc viata sexuala dar atunci cand le-a luat prin comparatie a realizat ca cea care face mai des este net mai fericita si mai plina de viata decat cea care o face o data pe saptamana

Si as vrea sa inchei intreband pe oricine citeste aceasta aberatie de blog, ea/el cum considera ca ar fi mai ok ???

Va multumesc si sa fie cu noaptea buna !!!

Niciun comentariu: