miercuri, 27 ianuarie 2010

si am chef si astazi

Da am chef si astazi sa scriu sau sa nu scriu sau am chef sa pun o melodie care imi place mult sau o reclama peste care am dat. Ce bip mea am chef sa fac ce vreau eu. Nu are nici un sens sa scriu despre viata mea ca na : lucrez tot acolo iar in rest nu conteaza sau nu vreau eu sa scriu aici.

Anyway, ZALE au decis sa scoata o melodie noua care este foarte tare :




Da La Vita E Bella caci totul se invarte in jurul banilor si se pare ca orice altceva nu ca isi pierde din stralucire ci devine negru intunecat. Toata lumea isi doreste lux si bogatie dar cei mai multi stau intinsi pe spate asteptand sa le pice din cer. Nimeni in zilele noastre nu vrea sa isi mai vada nivelul. Este bine sa vrei mai mult, eu imi doresc din ce in ce mai mult dar treptat si am ajuns unde sunt acum ( pentru unii sus, pentru altii inca jos ) prin munca si sunt constinet ca voi ajunge mai sus doar daca muncesc foarte mult si la fel de bine sunt constient ca nu voi ajunge unde visez pentru ca visez prea sus. Aud oameni care se plang ca nu au bani sa iasa la o cafea dar au adidasi de 4 milioane si geaca de 5 milioane, aud oameni care se plang ca nu au bani sa isi cumpere un parfum scump dar stau in fiecare zi la cafea. Lista poate continua si pe masura ce ma gandesc realizez ca reteta succesului este data de echilibru si de puterea de a iti dori ce poti realiza.

Imi este frica sa citesc ce am scris nu de alta da sigur nu o sa inteleg ce am scris.

BYE - BYE - BYE

Niciun comentariu: