marți, 5 ianuarie 2010

ca de an nou

Cu toate ca am muncit in perioada sarbatorilor nu am vrut sa mai desfasor activitati rautacioase pentru ca was the season to be jolly, acum ca sezonul s-a terminat eu incerc sa scriu din nou.

Nu am nici cea mai vaga idee cu ce sa incep.
Ba da stiu, in primul yey yey yey BASESCU a iesit presedinte in ciuda tuturor persoanelor care au votat intoarcerea in trecut. Cum am mai spus nu ca as fi un sustinator de seama dar la momentul asta nenea BASE reprezinta cea mai buna solutie. Cam de atunci nu am mai scris, parca.....

Au fost sarbatorile de iarna si cu ele si bucuria aferenta, bucuria de a oferi cadouri si de a citi bucuria pe chipurile celor dragi si mai ales bucuria de a primi cadouri.

Concluziile de sfarsit de an :
- am niste prieteni cum rar gasesti si le multumesc pentru faptul si ca in 2009 au fost alaturi de mine si mi-au suportat toanele
- familia mea este, nu am cuvinte, best
- am cunoscut o persoana speciala alaturi de care vreau sa realizez multe lucruri, ramane acum de vazut daca si ea simte la fel
- muncesc in acelasi loc de cacao care pana la urma nu este chiar atat de rau

Planuri pentru anul ce tocmai a inceput :
- sa fiu mai calm
- nu vreau sa mai las cacaturile sa ma enerveze
plus multe altele care le pastrez pentru mine

Am inceput anul cu un good vibe si intntionez sa fie asa cat mai mult timp, tocmai de aceea ma fac ca nu tin minte fazele de cacao care le-am vazut si auzit, asta pentru moment.

Acest blog il pastrez si in continuare voi incerca sa scriu analiza constanta ce o fac asupra la tot ceea ce ma inconjoara.

Imi doresc ca acest an sa fie pentru toti cei dragi mie cel mai bun an de pana acum si sunt sigur ca daca pentru ei va fi bine ma vor trage si pe mine in sus, sau sa imi fie mie foarte bine si ii voi trage eu pe ei, ambele variante imi suna la fel de bine.

Pentru moment noapte buna si sper sa revin idei mai interesante si sa fie un an in care sa scriu mai optimist ;)

Niciun comentariu: