vineri, 18 noiembrie 2011

iluzie

Se pare ca de cand am acest blog niciodata nu am putu sa ma tin de cuvant si sa scriu si eu mai constant dar pana la urma cum ziceam printre primele post-uri : " o sa scriu ce ma chef si cand am chef". Tare nu ? am ajuns sa ma citez pe mine.

Ieri seara ma gandeam ca privind contextul economic actual in care se afla tarile europene, exista toate sansele ca poporul asta de handicapati care nu sunt in stare sa isi miste membrele, cu care au fost inzestrati la nastere, pana la sectiile de votare dar injura va urla ( el poporul ) tare ca sunt multumiti de Basescu Si Boc. Probabil ca am trezit pe cineva acum care imi va comenta ca sunt idiot ( nu-mi pasa ) dar il invit politicos sa nalizez starea in care este Grecia, Spania, Italia, Ungaria, Irlanda si dupa aia stam de vorba. Aducand in discutie si acei oameni fara nici o noima, ii invit acum sa mai admire civilizatia tarilor de mai sus si ii invit politicos sa emigreze in acele tari si sa moara de foame acolo, desigur tot politicos.



Trecand la alt subiect, bai frate ce iluzie de cacao a fost vanduta tineretului care a avut un dram de patriotism sau nesansa si au ramas in Romania. Cum ce iluzie ? iluzia multinationalei. Sa va zic eu o treaba : ei au venit si ne-au dat locuri d emunca si asigurari medicale si desigur cubicals si eu sunt constient si de faptul ca au dat si dau niste salarii peste media acestei tari sau tocmai aceste multinationale sunt cele care au ajutat ca acea medie sa fie mai mare un pic. Dar un lucru care l-am spus mereu este ca noua ne trebuiesc o scoala de HR si o scoala de management. Sa fim seriosi noi stim foarte bine sa executam dar nu avem o traditie sau o stiinta in a recruta sau a conduce. Aceste companii au venit la noi si tot din dorinta de a face economie au dat afar si acei straini cu care au venit ca sa conduca lucrurile cum trebuie, iar in locul lor au angajat niste romani care inca nu erau pregatiti pentru aceasta experienta. Prin acest sir de intamplari a luat nastere managemnet-ul roman, asa arata capitalismul in adaptare locala si probabil ca difera de la tara la tara dar la noi sigur nu este ca in filme.

Daca imi doresc ceva de la noi, de la romani este sa ne iubim macar un pic tara asta si daca tot invatam ceva de la altii hai sa il invatam cum trebuie. La noi se imbogatesc cei care fura, ajung departe cei care pupa. Si sa nu credeti ca eu sunt corectitudinea intruchipata, si eu as fura si nici eu nu as fi corect dar paca as faceo mai voalat parca as faceo in asa fel incat si cel mic sa primeasca ceva nu sa ramana cu ochii in soare.

Si nimic pe lumea asta nu este corect niciodata dar cred eu ca ar fi frumos daca am invata atat din greselile noastre cat si din ale celorlalti din jurul nostru; si probabil cel mai important ar fi sa nu ne comparam cu altii sau atunci cand judecam sa nu comparam.

Trecand la un alt subiect, va recomand sa vedeti un film foarte bun in opinia mea " The Way "


Iar melodia care pur si simplu ma obsedeaza Rhianna ft, Calvin Harris - We Found Love.


Nu stiu ce am scris mai sus sau daca este scris cu greseli de tipar sau gramaticale si desigur nici nu stiu cand voi mai scrie.

O seara frumoasa si un sfarsit de saptamana exact asa cum vrea oricine a avut rabdare sa citeasca aberatiile mele pana la sfarsit.

Niciun comentariu: