luni, 13 septembrie 2010

vreo 2

Vreo 2 saptamani de cand nu am mai scris. Sau vreo 2 orice vrei tu. Vreo 2 iubiri ratate pana acum. Vreo 2 fosti amici morti in ultimii vreo 2 ani. Vreo 2 femei la care am tinut si mi-au vandut vreo mai mult de doua minciuni. Vreo mai multi de 2 prieteni ajutati in ultimii vreo 2 ani si cam tot atatia care a considerat ca serviciile mele nu mai sunt necesare. Vreo 2 melodii misto descoprite in ultimele 2 saptamani si vreo 2 filem misto vazute in ultimele 2 saptamani. Vreo 2 cafenele favorite in vreo 2 orase favorite pe vreo 2 continente favorite. Vreo 2 incercari de a cuceri lumea finalizate cu tot atatea esecuri. Mai mult de vreo 2 vise frumoase spulberate de mai multe de vreo 2 persoane ce s-au perindat prin viata mea. De ce 2 ? In generala, la limba romana, te invata ca cifra fatidica este 3; stit voi 3 feciori ai imparatului, 3 zmei etc si cea de a doua cifra fatidica cica ar fi 7, peste 7 mari si sapte tari si etc. Well fuck it all eu institui de astazi cifra 2 ca fiind cifra fatidica suprema, de ce ? Pentru ca orice ai face in viata in permanenta vei avea dreptul la 2 optiuni, da sau nu, in viata nu exista nu stiu, in viata nu exista cale d emijloc si daca esti mai in varsta decat mine si nu constientizezi chestia asta atunci sincer ai toata compasiunea mea.
Societatea a decis sa clasifice ca daca ai reusit profesional ai reusit pe pile nu pe cat te duce capul si stau si ma intreb de ce toti frustratii care nu sunt in stare sa faca ceva cu viata lor isi ofera singuri dreptul de a starpi reusita nor oameni muncitori.
Societatea a decis ca prietenia este over rated si ca propria persoana a ajuns la stadiul suprem; minciuna a luat locul gandurilor sincere asternute in fata unui prieten. Caci nu-i asa, de ce sa nu il facem pe Brutus modelul secolului XXI asa cum Jack Spintecatorul a marcat secolul XX. Parsivi si lipsiti de scrupule oamenii se aseaza la cafele si asteapta ca cel din fata lor sa lase pentru o clipa garda jos in fata mirajului prieteniei pentru a ii putea injughia direct in inima nu de alta dar de la batranul Jack am invatat ca nu trebuie sa ranim ci trebuie sa ne jucam cu prada ceva timp c amai apoi s ao omoram in cel mai sadic mod posibil. Hai sa ne-o tragem ca animalele cu fosta/fostul unui/unei bune prieten/e ca doar suntem asemeni cainilor ce alearga liberi pe strazi si si-o trag cum apuca cand apuca.
Societatea a decis ca maturitatea si independenta sunt doua caracteristici total nenecesare. Caci nu-i asa ? este mai bine sa fim o ratata/ ratat si sa stam acasa pe banii parintilor sau ai mai stiu eu cui si sa spunem c anoi am vrea s amuncim dar nu gasim. Hai sa avem tupeul sa ii judecam pe cei care muncesc de la 9 la 6 cand noi ne trezim la pranz si pana seara ne scobim in nas si in cur. Hai sa avem tupeul sa fim niste fufe obosite ce atarna prin cluburi si sa cerem masini decapotabile si silicoane si sa stam acasa ca nu cumva sa ne stricam manichiura sau sa ne rupem tocurile de la sandalele cumparate de fostul sponsor cretin. Hai sa avem tupeul sa dam cu jet pentru ca cineva nu isi permite o masa in clubul ospatarilor de lux ( aici ma refere la un club anume in bucuresti unde toata luema se imbraca in uniforma ). Hai sa avem tupeul sa cerem maini scumpe si vacante de lux cand noi am ajuns la 30 de ani si nu am realizat nimic. Hai sa ne dam femei de succes si cu o pozitie sociala dar s anu recunoastem ca toate acestea au fost facute din banii iubitilor parinti si c anoi suntem niste avionatice care ne invartim in jurul lui 30 si nu am fost in stare sa realizam nimic pe puterile noastre in afara de cateva penisuri pe ici pe colo. Hai sa fim niste baieti de baieti si sa coboram din bmw-ul cumparat de mami. Hai sa fim niste smecheri cu wiscky de 15 ani pe cea mai vip masa din club dar sa nu stie nimeni ca sunt dn banii lu tati.
Societatea a decis ca iubirea este over rated pentru ca ce conteaza sufeltul daca portofelul este cam gol. Ca ce conteaza daca inviti in parc daca nu ai masa in club pentru ca ce conteaza daca oferi o floare si nu oferi o vacanta la all inclusive. Trebie mentionata o caracteristica importanta : femeile vad potentialul dintr-un barbat iar pustoaicele se bucura cu ce au baieteii.
Tot ce am scris mai sus nu este un film sf ci este filmul prezentului.
Asta seara am revazut cu o enorma placere filmul " 40 Days and 40 Nights ".

Si a venit fix in momentul in care incepusem sa uit de mine si de valorile ce ma definesc ca om.
De n ori am auzit ca ar trebui sa nu imi pese de ce vorbeste lumea dar tot de atatea ori imi venea sa imi intreb interlocutorul daca el cumva traieste in jungla si nu in societate caci doar asa poti ignora parerile celor din jur, adica atunci cand acestea nu exista.
Cat despre intrebarea din post-ul trecut, ei bine nu cred ca exista vreun raspuns concret.
Si nu ca as vrea sa creez o obisnuinta in a incheia post-urile cu intrebari dar in ultima vreme tot am asistat si participat la anumite discutii pe tema pitipoane cocalari, asa ca as aprecia foarte tare raspunsurile voastre pe private sau chiar aici, la urmatoarele intrebari :
Ce defineste un cocalar ? Este ala plin de bani care epateaza sau este ala plin de tatuaje sau este ala care injura ca la usa cortului sau este ala care imbraca in bling bling si supraelastic sau este ala care isi injura prietena in ultimul hal sau este ala care isi loveste prietena sau este ala care isi face creit pentru o masina de etalat sau etc.
Ce defineste o pitipoanca ? Este aia uitata la solar sau este materialista aia maxima sau este aia mai proasta ca noaptea sau este aia care face sex ca proasta cu cien apuca sau este aia care si-o trage doar cu oamni cu bani sau este aia care se imbraca vulgar sau etc.

Astept parerile voastre cu promisiunea sa fac o sinteza si sa va informez inscris de rezultat si poate astfel vom avea parte de doua defintii pertinente ce vor supravietuii trecerii timpului.

Noapte buna !

2 comentarii:

Anonim spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Multumesc,Cu stima Vlad!

Little Miss Sunset spunea...

nu ai mai scris de mult timp... pacat.