luni, 8 martie 2010

astenie probabil

Trebuie sa incep politicos inainte de a arunca cu noroi sua mai bine zis inainte de a imi deserta gandurile de nimic.

Deci : La multi ani tuturor femeilor si in special acelor femei speciale din viata mea fara de care probabil ca nu as mai reusi sa plutesc pe o linie subtire subtire.



Si acum ca urarile au fost facute si darul oferit sa trecem la fapte. Cu toate ca ne confruntam cu o primavara cu vreme de iarna se pare ca influenta asupra oamenilor este aceeasi. Da oameni buni, sincer, cred ca ne confruntam cu o grava astenie generala de primavara. Lumea se cearta unii se impaca, altii au impresia ca nu se vor mai impaca niciodata si unii chiar se despart. Ei bine pai toata lumea trebuie sa asculte urmatoarea melodie.



Pai de unde am tras eu aceasta concluzie ? Pai, ca intotdeauna, tocmai atunci cand castlul meu de carti de joc se clatina si sta sa se prabuseasca, vine toata lumea la mine fuga in cautare de alinare avand impresia ca al lor castele deja s-a prabusit cand saracul nu are nici macar bulina rosie. As avea atatea sfaturi de dat in domeniul asta si cred ca de cel putin 1000 de ori mai multe intrebari as avea de pus. Societatea ne invata de mici o serie de principii foarte adevarate si foarte triste si culmea este ca toti ne incapatanam sa demonstram ca " sfatul batranilor " este fals. Toata lumea iti spune ca gaina batrana face ciorba buna dar nimeni nu iti zice de problemele ce vin la pachet cu acea gaina. Femeile sunt invidiate daca reusesc sa puna mana pe unul mai tanar de cat ele dar nimeni nu stie ce chin este pentru ele sa se reduca la nivelul acelui tanar baietandru. De mici ni se spune ca bogatii cu bogatii si saracii cu saracii si ca altfel nu prea se poate, dar mai citim noi cate o poveste si ne abatm de la acest principiu si incercam sa demonstram contrariul cand pe traseu apar atatea si atatea probleme. Vorbeam cu un prieten si imi zicea el ca frate cel mai tare este sa treci de partea cealalta, nu m-am putut abtine sa nu ii zic ca daca face chestia asta da de cacat la propriu. Vorbeam cu o prietena si imi zicea cu seninatat ca ea accepta ca prietnul ei sa o jigneasca si sa o insele pentru ca ea il iubeste, bai fetito tare proasta esti. Nu ma pretind ca as sti eu ce inseamna a iubi dar cu siguranta chestiile astea nu intra acolo. Eu stiu, si am aflat asta dintr-o melodie de la Vama Veche, ca in dragoste indiferenta doare cel mai tare. Dar ce frumoasa este ea dragostea si ce dureroase sunt suferintele ei. Daca as avea o putere le-as schimba gandirea tuturor celor care vad relatiile ca un joc in care nu trebuie sa piersi si ca notiunea de compromis inseamna ca ai pierdut, ce ati pierdut mai blegilor ? Cu the same power le-as arata tuturor celor ce sunt inselati, acest lucru pentru ca am trecut prin asta si in conceptia mea est cea mai mare dovada de lipsa de respect pe care o poti arata unui om.

Am langa mine un pahar de bitter care vine dupa unul de vin care a venit dupa unul de coniac la inceputul serii si parca simt ca ale mele ganduri se amesteca acum precum aceste bauturi in organismul meu, dandu-mi acea tampita stare de ameteala zambareta cand de fapt tie iti vine sa dai un pumn. Ma duc 5 minute sa fumez o tigara pe geam ca un idiot, si da realizez ca asta devenit o replica repetitiva in post-urile mele. Fiecare isi are refugiul sau in perioadele mai nashpa, pt mine est tutunul si un pahar de ceva. Da v-ati prins din nou scriu pentru ca din nou sunt nervos, daca as scrie cand sunt fericit as fi exact ca un film cu happy end care nu reuseste sa te atinga in nici un fel pe cand un film cu sad end gen Sweet November reuseste sa te atinga si sa te marcheze si culmea mai reuseste sa iti arate si un tip de iubire adevarata.

Una din placerile vietii mele este sa stau sa ma uit pe geam la cer, sunt doar eu cu gandurile mele si nu de putine ori mi-a venit sa urlu dar ratiunea si-a intrat repede in rol si mi-a spus ca nu are nici un sens ca oricum nu ma aude nimeni. Este 12 noapte si ziua femeii se termina si o noua zi se anunta in care din nou toata lumea va reveni la ignoranta ei specifica pictata in nuante de gri.

Paharul meu s-a terminat, semn ca eu trebuie sa ma retrag in pat si sa ma uit pe tavan si sa incerc sa imi ordonez gandurile in timp ce pe fundal se aude in surdina Pro Fm Love. Cu ocazia asta ma declar un romantic etern si un vesnic indragostit de viata caci ea nu poate pleca de langa tine, ea pleaca o data cu tine.

Noapte buna sau Buna ziua.

Niciun comentariu: